اسپالتی: مودریچ می‌خواست به اینتر ملحق شود اما دیگر بعید می‌دانم بیاید

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۲۹
    کد خبر :344172

سرمربی تیم فوتبال اینتر مدعی شد که هافبک کروات رئال مادرید شخصاً به پیوستن به این تیم تمایل داشت، اما بعید است که این اتفاق رخ دهد.

برخی منابع خبری در ایتالیا همچنان در حال انتشار گزارش‌هایی درباره تلاش لوکا مودریچ برای پیوستن به اینتر در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی هستند و این در حالی است که دو نشریه اسپانیایی آس و مارکا اعلام کرده‌اند این هافبک کروات قراردادی جدید با رئال مادرید خواهد بست و حقوقش افزایش پیدا خواهد کرد. لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر هم فکر می‌کند اتفاقی که دو نشریه اسپانیایی پیش‌بینی کرده‌اند، رخ خواهد داد.

اسپالتی پس از بازی دوستانه تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما خوشحالم که یکی مانند مودریچ با سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و بازی در فینال جام جهانی می‌خواست به ما ملحق شود. این واقعیت که او دوست داشت پیراهن اینتر را به تن کند، وجود مرا سرشار از لذت و شعف کرد. من فکر می‌کنم که سخت می‌شود بازیکنی مانند او را به خدمت گرفت و باشگاه هم اقدامات مناسبی را در خصوص انتقال او انجام داد.

اسپالتی ادامه داد: با این حال من فکر نمی‌کنم که مودریچ به اینتر بیاید، چون رئال مادرید همچنان می‌خواهد روی بازیکنی بااستعداد مانند او حساب کند. البته ما بدون او هم تیم قدرتمندی هستیم و اگر مودریچ به ما ملحق شود که بسیار قوی‌تر هم خواهیم شد.

به گزارش تسنیم ،اینکه مودریچ در بازی دوستانه رئال مادرید مقابل میلان در جام برنابئو به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، نشانه‌ای از ماندنی بودن او در سانتیاگوبرنابئو تلقی شده است به خصوص که هواداران رئال مادرید هم از او هنگام ورود به میدان استقبال گرمی انجام دادند. هنگامی که هواداران نام مودریچ را فریاد می‌زدند و از او می‌‌خواستند که بماند، کاپیتان تیم ملی کرواسی واکنش مثبتی به این حرکت آنها نشان داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید