کارپرسپولیس سخت است/امیدوارم کیفیت‌فنی خارجی‌ها را بیاورد نه پول!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۱۰
    کد خبر :344129

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: آرزو می کنم روزی برسد که بازیکنان خارجی به خاطر سطح فنی باشگاه‌های ایرانی در لیگ برتر حاضر شوند نه قدرت پول!

حسین عبدی در خصوص نتایج پرسپولیس در سه‌هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر گفت: قبل از اینکه بخواهیم درباره وضعیت فنی پرسپولیس اظهار نظر کنیم بهتر است ببینیم این باشگاه چه شرایطی دارد. حرکت نسنجیده و غیرحرفه ای برخی افراد باعث شد تا پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود. همین موضوع هم روی روند تاکتیکی پرسپولیس تاثیر مستقیم گذاشته است. چون دست کادر فنی بسته است. پس باید انتظارات خود را پایین نگه داریم.

مربی اسبق پرسپولیس ادامه داد: با این حال تاکتیک های پرسپولیس عملکرد خوبی در هفته های قبل داشته است و امتیازات خوبی را جمع کرده است. همین موضوع می تواند نشانه‌های مثبتی از عطش سیری ناپذیر پرسپولیس برای کسب موفقیتی دوباره در لیگ برتر باشد.

عبدی درباره احتمال موفقیت پرسپولیس در بازی با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا افزود: متاسفانه تقویم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بر اساس منطقه شرق آسیا تنظیم شده است که باعث می شود تیم های ناحیه غرب همچون پرسپولیس با مشکلاتی روبرو شوند و کیفیت آنها را تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر فکر می کنم کار سختی در انتظار پرسپولیس است.

به گزارش مهر ،وی درباره کیفیت رقابت های لیگ برتر نیز اظهار داشت: خوشبختانه تیم هایی نظیر سپاهان، فولاد و تراکتورسازی تبریز که چندسالی از جمع مدعیان فاصله گرفته بودند خودشان را آماده نبرد برای قهرمانی کرده اند. این موضوع نشان از اهمیت قهرمانی در فوتبال ایران دارد که می تواند به جذابیت های لیگ اضافه کند.

عبدی درباره بازگشت مسعود شجاعی به فوتبال باشگاهی ایران و حضور اشکان دژاگه با پیراهن تراکتورسازی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر تصریح کرد: آرزو می کنم کیفیت فنی تیم ها به قدری پیشرفت کند که شاهد حضور بهترین فوتبالیست های داخلی که د حال حاضر لژیونر هستند باشیم. همچنین امیدوارم بازیکنان خارجی باکیفیت هم به خاطر قدرت فنی بازی های فوتبال ایران تصمیم بگیرند به ایران بیایند و نه پولی که به آنها داده می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید