استیلی: فیلم مناسبی از بازی‌های عربستان نداریم/ سعی می‌کنیم بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کنیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۱۸
    کد خبر :344125

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان پیش از دیدار ایران و عربستان در بازی‌های آسیایی اندونزی تأکید کرد که سعی آنها بر آماده‌کردن ذهن بازیکنان برای مصاف با سعودی‌ها است.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: دومین تمرین تیم فوتبال امید در اندونزی صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد تا ملی‌پوشان آمادگی لازم را برای بازی مقابل عربستان داشته باشند.

وی ادامه داد: ابتدا تمرینات بازیکنان را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بودیم که در نوبت عصر به فعالیت‌های مربوطه بپردازند، اما به‌دلیل ترافیک بالا تصمیم گرفتیم تا زمان تمرینات را تغییر دهیم. روز گذشته سه ساعت زمان برد تا بتوانیم برای تمرین به زمین مورد نظر برویم و به هتل بازگردیم.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: خوشبختانه بازیکنان تمرینات شاداب و باانگیزه‌ای را دنبال می‌کنند. دو بازیکنی که دچار آسیب‌دیدگی شده بودند نیز به تیم ملحق شده و عصر امروز کلاس آنالیز بازی مقابل عربستان را برای ملی‌پوشان در نظر گرفته‌ایم. متأسفانه فیلم مناسبی از بازی‌های عربستان در اختیار نداریم و با آن چیزی که در دست داریم، سعی خواهیم کرد بازیکنان را از لحاظ ذهنی نسبت به حریف خود آشنا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید