حمایت وزارت کشور از سمن‌های فعال در حوزه ایجاد نشاط و امید اجتماعی

    کد خبر :343689

معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور از حمایت وزارت کشور از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ایجاد نشاط اجتماعی خبر داد و گفت: از همه فعالان مدنی و مردم درخواست می‌کنم که به ایجاد سازمان‌های فعال در حوزه نشاط اجتماعی مبادرت کنند.

کمال اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این موضوع که سازمان‌های مردم نهادی وجود دارند که با موضوع نشاط اجتماعی فعالیت می‌کنند،اظهار کرد: برای مثال برنامه‌ خنداونه که در صدا و سیما به روی آنتن می‌رود محصول همکاری یکی از سازمان‌های مردم نهاد است.اما به طور کلی در حوزه ایجاد امید و نشاط اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد زیادی نداریم.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر گرایش سازمان‌های مردم نهاد بیشتر به سمت رفع آسیب‌ها است. یعنی آسیب‌هایی در جامعه دیده شده سپس سازمان‌های مردم نهادی ایجاد شدند تا این آسیب‌ها را رفع کنند.

معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور اضافه کرد: از مردم و همه فعالان مدنی و اجتماعی درخواست می‌کنم که در حوزه ایجاد نشاط و امید اجتماعی به ایجاد سازمان های مردم نهاد مبادرت کنند و وزارت کشور نیز این امر را تسهیل کرده و صدور پروانه و کارهای آنان را پیگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نشاط و امید اجتماعی یکی از نیازهای اصلی جامعه است و اگر نشاط اجتماعی در کشور زیاد شود آسیب‌ها کم خواهد شد گفت: وزارت کشور از سازمان‌های مردم نهادی که در حوزه ایجاد نشاط اجتماعی فعالیت کنند حمایت خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید