آغاز تولید شاسی بلند آستون مارتین DBX سال 2019

  • خودرو
  • شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۱۴
    کد خبر :343586

آستون مارتین تایید کرده است که تولید شاسی بلند جدید DBX اواخر سال آینده پس از تکمیل فاز دوم کارخانه تولیدی St. Athan در ولز آغاز می شود.

به گزارش خبرخودرو، این کارخانه که در سه پناهگاه سابق وزارت دفاع در جنوب ولز ساخته می شود 750 شغل جدید را فراهم خواهد ساخت که 150 نفر آن ها اکنون استخدام شده اند.

اندی پالمر، رئیس و مدیر اجرایی آستون مارتین اظهار داشت: “ما از روندی که در کارخانه St Athan در حال اجرا است راضی هستیم. این تیم کار فوق العاده ای در پیش برد کارخانه انجام داده و من بسیار مفتخرم که اولین نشست هیئت مدیره را در این کارخانه جدید برگزار کردیم. ولز تاریخ طولانی در تخصص مهندسی دارد و هیئت مدیره خرسند است که این کارخانه چنین نقش مهمی در توسعه آستون مارتین خواهد داشت.”

خود DBX اسرارآمیزتر از برنامه های این کارخانه است. می دانیم که این خودرو هیچ شباهتی به DB11 یا ونتیج نخواهد داشت و به ساختار پلتفرم مشترک محدود نخواهد بود.

شایعه شده است که این خودرو با نیرومحرکه ای هیبریدی عرضه خواهد شد که به موتور V8 گرفته شده از مرسدس AMG مجهز می شود اما فعلا هیچ چیزی در این مورد تایید نشده است. با توجه به کانسپت این خودرو انتظار می رود ظاهری مناسب داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید