استقبال از اکران رمضان

    کد خبر :34348

مدیر پردیس سینمایی آزادی با اشاره به اینکه مردم از طرح اکران رمضان استقبال کرده اند، بیان کرد دو فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» و «برادرم خسرو» بیشترین فروش را در این پردیس دارند.

رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اکران رمضان گفت: خوشبختانه استقبال مخاطبان سینما از طرح اکران «افطار تا سحر» ماه مبارک رمضان در پردیس سینمایی آزادی بسیار خوب بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع فیلم های اکران شده در این سینما، مردم سعی می کنند که بعد از افطار به سینما آمده و فیلم ببینند و با توجه به تفاوت سلیقه مخاطبان سینما، هرکسی می تواند فیلم مورد علاقه خود را انتخاب و به تماشای آن بنشیند.

این مدیر سینمایی تاکید کرد: پردیس سینمایی آزادی تا امروز فروش خوبی داشته است و معمولا تا ۳ صبح نمایش فیلم داریم.

سعیدی‌پور با اشاره به اینکه برخی از فیلم های اکران شده در این پردیس با استقبال خوبی همراه بوده است، ادامه داد: در این شب ها فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» به کارگردانی سامان مقدم بالاترین استقبال را داشته است. همچنین فیلم «گشت ۲» به کارگردانی سعید سهیلی نیز با فروش خوبی همراه بود اما بعد از اینکه نسخه نمایش خانگی آن به بازار آمد از اکران خارج شد. فیلم دوم پرفروش پردیس سینمایی آزادی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری است که با استقبال خوبی همراه بوده است.

مدیر پردیس سینمایی آزادی پیش بینی کرد که با اکران فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده تعادل فروش فیلم ها در سینماهای مرکز و شمال شهر به نفع این فیلم تغییر کند.

وی ادامه داد: به زودی فیلمی چون «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی نیز اکران می شود که می تواند در اکران عید فطر به سینمای ایران رونق خوبی ببخشد.

سعیدی پور در پایان گفت: در این پردیس سینمایی و در اکران رمضان تنها فیلم های روز سینمای ایران به نمایش گذاشته می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید