ابراز امیدواری معلول به حضور بوضیاف در بازی با پرسپولیس

  • ورزشی
  • شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹
    کد خبر :343454

سرمربی تونسی الدحیل قطر ابراز امیدواری کرد بازیکن مصدوم تیمش به بازی آسیایی برابر پرسپولیس برسد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ ستارگان قطر، نبیل معلول در نشست خبری پیش از بازی هفته دوم این رقابت‌ها میان تیم‌های الدحیل و الخور درباره بازیکنان مصدوم تیمش گفت: الدحیل پس از پایان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر یوسف المساکنی، کاپیتان قدرتمند خود را از دست داد و الان هم که کریم بوضیاف و اسماعیل محمد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. امیدوارم بوضیاف هر چه زودتر بازگردد و به بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس برسد.

سرمربی افزود: این مصدومیت‌ها باعث می‌شود تا تمامی بازیکنان از نظر فنی و جسمانی مهیای بازی کردن باشند. ما در بازی با تیم الخور نیز برای پیروزی به میدان می‌رویم.

دیدار رفت الدحیل قطر – پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ششم شهریور ماه برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز 27 شهریور در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

خبر دیگر از لیگ ستارگان قطر حضور هواداران الغرافه در تمرین شب گذشته (جمعه) این تیم است.

تعدادی از هواداران الغرافه شب گذشته در محل تمرین این تیم حضور یافتند و مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفتند. تیم الغرافه امشب در هفته دوم لیگ ستارگان قطر به مصاف السیلیا می‌رود. مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی در این تیم بازی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید