بارش باران و مه گرفتگی در برخی محورهای کشور

    کد خبر :343365

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور گفت: در برخی از محورهای کشور بارش باران و همینطور مه گرفتگی مشاهده می‌شود.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در محور قزوین – کرج محدوده پل استاندارد تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است. همچنین از پل فردیس تا پل کلاک و در ادامه تا گرمدره شاهده ترافیک سنگین هستیم. ورودی‌های پاکدشت – تهران و شهریار – تهران نیز دارای ترافیک پر حجم هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد آخرین وضعیت جوی محورهای کشور نیز گفت: در اکثر محورهای استان‌های مازندران و گیلان بارش باران مشاهده می‌شود. همچنین در محور گرمی – بیله سوار در استان اردبیل نیز این وضعیت وجود دارد.

وی با اشاره به وجود مه گرفتگی در برخی محورها نیز گفت: در محدوده گدوک در محور سوادکوه، محدوده ولی آباد و هزار چم در محور کرج چالوس همچنین در محور کیاسر – سمنان در حوزه استان‌های مازندران و سمنان این وضعیت مشاهده می‌شود. علاوه بر آن مه گرفتگی در گردنه الماس در محور اسالم به خلخال استان اردبیل و محور اردبیل آستارا نیز مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی با اشاره به تصادف دو دستگاه کامیونت بادسان و اتوبوس اسکانیا در محور تبریز میانه در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: این تصادف ساعت 3:19 بامداد در سه راهی چمن، کیلومتر 15رخ داد و به دنبال آن سه نفر مجروح شدند. مقصر حادثه نیز راننده کامیونت به دلیل تجاوز به چپ شناخته شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید