چگونه هواوی سریع‌ترین رشد در بازار گوشی های هوشمند خاورمیانه را تجربه کرد؟

  • آرشیو
  • جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶
    کد خبر :342983

چرا هواوی سریع‌ترین رشد را در بازار گوشی های هوشمند در خاورمیانه دارد؟ نوآوری‌های هوشمندانه و مشتری محوری راه پیشرفت این کمپانی چینی در این سال‌‌ها بوده که در ادامه به برخی از جدیدترین و مهم‌ترین نوآوری‌های گوشی های Huawei اشاره می‌کنیم.

مصرف کنندگان هوشیار امروزی به دنبال محصولات پیشگام و خدماتی هستند که تجربیات رضایت‌بخشی را ارائه می‌دهند. Huawei به عنوان دومین نام تجاری گوشی های هوشمند در دنیا متعهد به تولید تجهیزاتی هوشمند است که به ساده‌سازی زندگی مصرف‌کنندگان کمک کند.

موفقیت جهانی هواوی مستلزم تمرکز بر نوآوری است که برای مشتریان ارزش ایجاد می‌کند. به عنوان یک شرکت مشتری مدار، هدف ما این است که تلاش کنیم و بهترین تجربه ممکن را برای کاربران فراهم آوریم. هواوی معتقد است که چالش‌ها را می‌توان به فرصت‌های جدید تبدیل کرد، زمانی که ما از دیدگاه مشتری نگاه می‌کنیم می‌یابیم آنچه آنها می‌خواهند، سپس راه‌هایی برای آن ارائه می‌کنیم.

به گزارش گجت نیوز، هواوی با توجه به روندهای جدید جهانی تجربه مشتری را در مرکز توجه قرار می‌دهد و با هوشمندسازی بیشتر فرآیند خرید تجهیزات خود سعی دارد آن را برای مشتریان دلپذیرتر کند. با این رویکرد، Huawei در حال برنامه‌ریزی برای باز کردن فروشگاه‌های بیشتر در سراسر خاورمیانه و آفریقا برای اطمینان از ارائه خدمات مشتری در سطح جهانی با مفاهیم نوآورانه است، چرا که این شرکت اطمینان دارد روش جدید خرده‌فروشی این شرکت تجربه مشتری و همچنین خدمات پس از فروش را افزایش خواهد داد.

سرمایه‌گذاری هواوی در زمینه تحقیق و توسعه

هواوی برای استمرار نوآوری سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در بخش تحقیق و توسعه دارد. Huawei ششمین سرمایه‌گذار بزرگ در جهان در زمینه تحقیق و توسعه در قیاس با کل شرکت‌های دیگر دنیاست که بیش از 12 میلیارد دلار در سال گذشته در این مورد سرمایه‌گذاری کرده است که به صورت متوسط 14.9 درصد بیشتر از سایر فروشندگان گوشی های هوشمند جهانی است. هواوی یکی از چندین شرکت در سطح جهانی است که درآمد قابل توجهی از درآمد فروش سالیانه خود را در جهت تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند و 17 مرکز تحقیق و توسعه، 36 مرکز نوآوری و 45 مرکز آموزشی در سراسر جهان را تاسیس کرده است.

این رویکرد در تحقیق و توسعه به هواوی این امکان را داده که اولین شرکتی باشد که چیپست هوش مصنوعی هوشمند (AI) در صنعت گوشی های هوشمند را ارائه دهد. در سال 2017، این شرکت اولین پردازنده موبایل جهان با امکان پردازش هوش مصنوعی در گوشی Huawei Mate 10 عرضه کرده است.

علاوه بر این، هواوی تجربه بهره‌گیری از هوش مصنوعی را به سطح جدیدی در مشارکت با Leica برای یکی دیگر از محصولات پیشرفته خود رسانده است. پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) نخستین دوربین 40 مگاپیکسلی Leica سه بعدی دنیا را ارائه می‌دهد که با تشخیص صحنه با هوش مصنوعی به منظور جذب کامل نور و تنظیمات کامل آن در سناریوهای کم نور طراحی شده است.

از سوی دیگر در سری گوشی های میان رده در سطح جهانی، سری HUAWEI nova نقش پررنگی در ارائه تجربیات جذاب کاربری در گوشی های هوشمند به کاربران دارد. به زودی در این سری HUAWEI nova 3 و Huawei nova 3i که به هوش مصنوعی مجهز شده‌اند، با پیشرفت‌های مهمی در دوربین‌های خود به بازار ارائه می‌شوند. هر دو گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی دوگانه با کیفیت 24 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل با قابلیت هوش مصنوعی هستند و این تنها یکی از ویژگی‌های ممتاز این گوشی‌ها در سری گوشی های میان رده است.

رتبه Huawei در بین برترین شرکت های جهان

هواوی امسال از رتبه 129 به رتبه 83 بین 100 شرکت برتر جهانی در لیست Fortune 500 رسیده است. این شاخص یک شاخص مهم برای شرکت‌های مشهور برای اندازه‌گیری نقاط قوت، اندازه و رقابت بین‌المللی خود است؛ موفقیتی که فراتر از مرزها، ملیت و تفاوت‌های فرهنگی است.

به علاوه بر اساس گزارش GFK در ماه می 2018، سهم بازار هواوی در خاورمیانه و آفریقا 21 درصد بوده است که در مقایسه با سهم بازار در دسامبر 2017 معادل 31.25 درصد افزایش یافته است. لازم به ذکر است که هم اکنون Huawei برند 79 در لیست برندهای ارزشمند Forbes در جهان است که نشان‌دهنده موفقیت این شرکت در سطح جهانی است.

هواوی پیشرفت قابل توجهی در صنعت و استفاده از تجربه در توسعه واحد پردازش گرافیکی (GPU) داشته است و تکنولوژی GPU Turbo را برای پردازش برنامه‌های کاربردی گرافیکی مانند بازی‌ها ارائه کرده است. بازی یکی از ویژگی‌های مهم هر گوشی هوشمند امروز است و GPU Turbo موجب افزایش کارایی GPU، بهبود کیفیت تصویر و کارایی کلی در گوشی های هوشمند Huawei می‌شود که از ماه اوت با HUAWEI Mate 10 و سری P20 آغاز می‌گردد.

شما هر روز یک سازنده گوشی هوشمند را به راحتی پیدا نمی‌کنید که دستگاه‌های نوآورانه‌ای را طراحی کند که برای برآورده ساختن خواسته‌های کاربران و برای به هیجان آوردن آنان با ویژگی‌های باور نکردنی و عملکرد قدرتمند در دسترس باشد. اما این دقیقا همان چیزی است که Huawei CBG انجام داده است. نوآوری سوختی ضروری است که همه چیز را در Huawei جلو می‌برد و موجب پیشرفت‌های عمده این شرکت می‌گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید