استودیوهای رقیب دیزنی به دنبال جیمز گان

    کد خبر :342869

هالیوود ریپورتر گزارش کرده که به دنبال اخراج جیمز گان از سری سوم نگهبانان کهکشان، خیلی از استودیوهای رقیب هالیوود به دنبال این فیلم‌ساز هستند.

استودیوهای بزرگی مانند برادران وارنر که رقیب مارول است، و تهیه‌کنندگان برنده اسکار همگی به دنبال کار کردن با گان هستند. پیشنهادات رسمی تا خروج کامل او از دیزنی ارائه نمی‌شوند و در جایی گفته شده دستمزد احتمالی گان ۷ تا ۱۰ میلیون دلار است.

هنوز باید منتظر ماند و دید شرایط چطور پیش می‌رود، هرچند امید است هنوز گان به استودیو مارول بازگردد. طبق گزارشات، این استودیو در حال بررسی استفاده از فیلم‌نامه گان است و نبود این کارگردان یعنی از دست دادن دیوید باتیستا. شمل خوانندگان عزیز می‌توانید اظهارات باتیتسا درباره عدم حضور گان در فیلم نگهبانان را از اینجا بخوانید.

استودیو والت دیزنی در ماه ژوئیه، جیمز گان را به دلیل توییت‌های جنجالی‌ گذشته اخراج کرد. با وجود این بازیگرانی همچون باتیستا، کریس پرت، زویی سالدانا (Zoe Saldana)، بردلی کوپر (Bradley Cooper)، وین دیزل (Vin Diesel)، کارن گیلان (Karen Gillan)، پام کلمنتیف (Pom Gillan)، مایکل روکر (Michael Rooker) و شان گان (Sean Gunn) از این کارگردان حمایت کرده و از دیزنی خواستند او را به سر کار بازگرداند.

اوایل امسال، جیمز گان گفته بود نگهبانان کهکشان ۳، سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. قرار بود فیلم‌برداری این فرنچایز پاییز امسال در آتلانتا آغاز شود اما الان مشخص نیست برنامه به شکل قبل پیش رود یا خیر. سری سوم نگهیانان سری آخر بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید