بازگشت ستاره سریال «برکینگ بد» به تئاتر برادوی

    کد خبر :342823

با گذشت چهار سال از برد جایزه تونی – معروف به اسکار تئاتری‌ها – برایان کرانستن با اجرایی جدید به صحنه تئاتر برادوی باز خواهد گشت. قرار است پاییز امسال، ستاره سریال پرطرفدار «برکینگ بد» در نمایش هجو «شبکه» نقش شخصیت معروف هوارد بیل پیامبر دیوانه امواج هوایی را بازی کند.

به نوشته نشریه نیویورک تایمز، این نمایشنامه را لی هال بر اساس فیلمنامه پدی چایفسکی برای اجرای صحنه‌ای نوشته است. فیلم کلاسیک «شبکه» به کارگردانی سیدنی لومت در سال 1976 اکران شد و در ادامه چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد درگذشته (پیتر فینچ) را برای سازندگانش به ارمغان آورد. فینچ نقش بیل را در فیلم لومت ایفا کرده است.

کرانستن برای اجرای این نقش در تئاتر ملی لندن که نوامبر گذشته روی صحنه بود موفق به دریافت جایزه الیویه شد. ایو فن هوف کارگردان تئاتر تجربی بلژیک که در سال 2016 به خاطر اجرای یکی از آثار آرتور میلر جایزه تونی را دریافت کرد، کارگردانی نمایش چند رسانه‌ای «شبکه» را بر عهده دارد. ‌اجرای این نمایش از دهم نوامبر آغاز می‌شود.

منتقد نشریه هالیوود ریپورتر دیمیتریوس ماتئو در نقد خود بر این نمایش آن را اثری «جسورانه، هوشمندانه، مفرح» توصیف کرده که به لحاظ تکنیکی و مفهومی بسیار قدرتمند است و گاهی اوقات نفس تماشاگر را بند می‌آورد. او همچنین از اجرای کرانستن تمجید کرده و نقش‌آفرینی او را قابل ستایش خوانده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید