مرگ ۳ نفر به دلیل بالا آمدن گاز چاه

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۲۰
    کد خبر :342805

مسئول آتش‌نشانی شهرداری کرکوند مبارکه گفت: نفوذ آب رودخانه زاینده رود به اراضی و چاه‌های کشاورزی اطراف رودخانه شد این نفوذ آب در زیرزمین‌ها، سبب بالا آمدن گاز از پایین چاه‌های آب به بالا و در نهایت مرگ سه نفر را رقم زد.

سعید بهرامی مسئول آتش‌نشانی شهرداری کرکوند مبارکه بابیان اینکه با تماس به آتش‌نشانی اطلاع دادند که سه نفر در چاه گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: پس از دریافت گزارش فوری به محل حادثه رفتیم، وقتی رسیدیم مشاهده کردیم که سه نفر در چاه کشاورزی دچار خفگی شدند و روی آب هستند.

وی افزود: رهاسازی آب در زاینده‌رود سبب نفوذ آب به اراضی و چاه‌های کشاورزی اطراف رودخانه شد، که این نفوذ آب در زیرزمین‌ها، سبب بالا آمدن گاز از پایین چاه‌های آب به بالا شده است.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری کرکوند با اشاره به اینکه متسفانه سه نفر شامل دو نفر از اهالی محله سیاه بوم شهر کرکوند و یک تبعه افغان که مشغول تعمیرات در یکی از چاه‌های برداشت آب بودند دچار گازگرفتگی و متأسفانه مرگ شدند، گفت: با تجهیزات اهم سه‌پایه چاه و کپسول اکسیژن این سه نفر را از چاه بالا آوردیم و تحویل نیروی‌های اورژانس دادیم که متأسفانه طبق اعلام اورژانس هر سه نفر فوت کرده بودند.

وی افزود: این حادثه چند ساعت بعد از رهاسازی آب در زاینده‌رود اتفاق افتاد و متأسفانه سبب مرگ سه نفر شد.

به گزارش تسنیم:بر اساس شنیده‌ها، بعد از اینکه نفر اول در داخل چاه دچار گازگرفتگی شد، نفر دوم و سپس نفر سوم برای نجات فرد اولی به داخل چاه رفتند که متأسفانه هر سه نفر فوت شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید