«شهرام شکوهی» به وعده اش عمل کرد

    کد خبر :342640

خواننده موسیقی پاپ کشورمان در حالی فروش بلیت تازه ترین کنسرت خود را آغاز کرده که طبق وعده های قبلی قیمت بلیت ها بین ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز پنجشنبه ۲۵ مرداد تازه ترین کنسرت خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می کند. این کنسرت در شرایطی برگزار می شود که شهرام شکوهی طبق وعده قبلی که در نشست خبری خود به هوادارانش داده بود، بلیت های کنسرت را با قیمت ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می رساند.

وی در این نشست خبری توضیح داده بود: «در هفته های اخیر این موضوع خیلی باب شده بود که تعدادی از هنرمندان ما به تبع موضوع معیشتی مردم و وضع اقتصادی آنها، فضایی را فراهم کردند که کنسرت هایشان در حمایت از مردم لغو شود. البته که توانایی مردم دیگر جوری نیست که بتوانند بلیت گران کنسرت را تهیه کنند و به عبارتی می توان گفت برای خیلی از آنها تماشای کنسرت تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده است،

به همین منظور خانواده ها ترجیح می دهند که به جای حضور در کنسرت ها، شرایط دیگری را برای اوقات فراغت خود برنامه ریزی کنند. ما معتقدیم خیلی حیف است که مردم از اجرای زنده محروم شوند، ضمن اینکه ما با توقف کنسرت ها علاوه بر اینکه چرخه اقتصادی اجراهای زنده را متوقف می کنیم به مرور باعث می شویم که پایه و اساس موسیقی نیز ضربه بخورد.

به هر صورت در این چارچوب هر کسی از دوستان هنرمند نسبت به ماجرا واکنش هایی را نشان دادند که ما در اینجا اصلا قصد نصیحت کردن نداریم که آیا کار فلانی درست است یا خیر اما فقط می توانیم به این نکته اشاره کنیم که در این راستا قصد نداریم کنسرت برگزار نکنیم، چون اگر بخواهیم نگران معیشت مردم باشیم باید در ابتدا نگران معیشت گروه مان باشیم، چون آنها نیز جزئی از مردم هستند.

ما تصمیم گرفتیم در این شرایط به جای آنکه کناره گیری کنیم، بیاییم و از سود خودمان بگذریم و به این موضوع فکر کنیم که اگر قرار است گرانترین کنسرت ایران برای بهترین خواننده ایران باشد ما فضا را این گونه به مخاطب نشان دهیم که ارزانترین کنسرت ایران برای بدترین خواننده ایران قرار است برگزار شود زیرا برای ما حضور یک خانواده چهارنفره در یک کنسرت ارزان قیمت و نشستن در یک جای خوب بسیار ارزشمند است که امیدوارم در کنسرت پیش رو اجرا شود […]

برنامه ریزی ما برای فروش بلیت کنسرت ها میانگین قیمت ۵۰ هزار تومان است که قطعا از ۷۰ هزار تومان بیشتر نمی شود و طرفداران مطمئن باشند قسمت اعظم سالن وزارت کشور بلیت های ۵۰ هزار تومانی خواهد بود، البته می دانم پس از اینکه این تصمیم اجرایی شود، من مورد عنایت و توجه همکاران عزیزم قرار خواهم گرفت اما این تصمیمی است که گرفته شده و فقط هم شامل قیمت صندلی سالن می شود.»

تازه ترین کنسرت شهرام شکوهی ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ مرداد در تالار بزرگ وزارت کشور میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید