جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

مردم ایران در دشمن‌شناسی هوشیارانه عمل کرده‌اند/توطئه استکبار ناکام ماند

    کد خبر :342498

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه دشمن از هر حربه‌ای برای شکست اراده مردم و نظام ایران استفاده کرده، گفت: اما مردم ما همواره در دشمن شناسی هوشیارانه عمل کرده‌اند و توطئه استکبار و ایادی آن ناکام ماند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حبیب اله جان نثاری در جمع کارکنان یگان ویژه استان خراسان رضوی با اشاره به وجود با برکت و نورانی مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس اظهار داشت: بنده افتخار می‌کنم که بار دیگر توفیق یافتم در این شهر با کرامت و در کنار همرزمانم در یگان ویژه حضور داشته باشم، خدمت در شهر امام رضا(ع) هدیه‌ای الهی است که نصیب شما عزیزان شده است.

وی، شرایط حال حاضر کشور را شرایطی حساس دانست و افزود: آمریکا هر چه گزینه روی میز داشت آورد و در میدان عمل عملیاتی کرد تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد، ولی نتیجه نگرفت و این امر باعث عصبانیت دولتمردان آمریکایی شد. درست است که آنها از اعمال تحریم‌های چندین ساله خود نتیجه خاصی نگرفتند ولی این نبرد نابرابر برای کشور و مردم هزینه‌هایی را در بر داشته، تکلیف ما در این شرایط به وجود آمده، همبستگی و همدلی ملی و دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب است.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: اساس و ماهیت کار دشمن، ایجاد شکاف بین نظام و مردم است، آنها خودشان اعتراف کرده اند که در جنگ سخت حریف مردم ایران نیستند، عصبانیت حال حاضر دشمن از اینجاست که همه ظرفیت های خود را به خط کرده ولی باز هم به هدف شوم خود نمی رسند. توافق بین المللی برجام را به صورت یک طرفه فسخ کردند تا بتوانند دوباره با اعمال تحریم های بیشتر، مردم را به ستوه آورده و در ادامه اغتشاش را به شهرها و خیابان‌های ایران بکشانند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از هر حربه‌ای برای شکست اراده مردم و نظام ایران استفاده کرد و آخرین تدبیر و حربه دشمن استفاده از اعتراضات مردمی است تا بتواند این نارضایتی‌ها را به ناآرامی و اغتشاش بکشاند و در ادامه بتواند به زعم خود نظام مقتدر ما را به زانو درآورد، ولی مردم ما همواره در دشمن شناسی هوشیارانه عمل کرده‌اند و توطئه استکبار و ایادی آن ناکام ماند.

سردار جان نثاری در ادامه انضباط را سرلوحه برنامه‌های یگان ویژه دانست و عنوان کرد: در این میان، نیرویی مقتدر، ولایی، منضبط و با توانمندی بسیار بالا به نام یگان ویژه نیروی انتظامی با اقتدار حافظ نظم و امنیت کشور است و به قانون شکنان اجازه جولان نمی‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید