مصوبه شورای رقابت درباره نرخ آبونمان تلفن ثابت در شرکت مخابرات اجرا نشد

    کد خبر :34179

معاون امورمشتریان شرکت مخابرات ایران در توضیح خبری مبنی بر لغو آبونمان تلفن های ثابت در برخی رسانه ها، گفت: این مصوبه برای 1392 بوده که شرکت مخابرات ایران از همان ابتدا آن را اجرا نکرده است.
[مصوبه شورای رقابت درباره نرخ آبونمان تلفن ثابت در شرکت مخابرات اجرا نشد]

«شورای رقابت در یکصدو پنجاه و هشتمین جلسه خود درتیرماه 1392 تصویب کرد که نرخ آبونمان تلفن ثابت بابت هر خط معادل هزینه 100 پالس در ماه منظور شود و چنانچه مشترکان بیش از 100 پالس در ماه از هر خط تلفن استفاده کنند، این مبلغ به صورتحساب آنان اضافه نمی‌شود و چنانچه میزان استفاده آنان کمتر از این مقدار، به ماخذ 100 پالس در صورتحساب آنها منظور خواهد شد.»
داود زارعیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: شرکت مخابرات ایران هیچ گاه مصوبه مورد اشاره را به مرحله اجرا در نیاورد و اعمال نکرده است.
به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها روز گذشته اقدام به انتشار خبری کردند مبنی بر این که نرخ آبونمان تلفن‌های ثابت که پیشتر از سوی شورای رقابت تعیین شده بود، با شکایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و حکم هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شده است.
«محمدرضا بیدخام» سخنگوی شرکت مخابرات ایران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مصوبه ی سال 1392 تاکنون در شرکت مخابرات ایران اجرا نشده است.
تلاش خبرنگار ایرنا برای کسب نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری) به عنوان نهاد مرتبط با اعمال و فناوری اطلاعات تا لحظه تنظیم خبر بدون نتیجه بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید