«آزار» زیر بار مذاکره با چلسی نمی‌رود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲
    کد خبر :341660

«ادن آزار» که تصمیم گرفته یک فصل دیگر به کارش در چلسی ادامه دهد حاضر نیست برای تمدید قرارداد با باشگاه لندنی وارد مذاکره شود و این یعنی آینده ‏‏اش هنوز مشخص نیست.

به گزارش مهر، بعد از هفته‌ها گمانه‏‌زنی ادن آزار تصمیم گرفته تیم فوتبال چلسی را ترک نکند و به کارش در این تیم ادامه دهد. او با پیوستن به رئال مادرید، باشگاهی که برایش استثنایی بود، بسیار نزدیک شده بود، اما چلسی حاضر نشد برای فروش او تخفیف دهد و در نتیجه این انتقال قطعی نشد.

با این حال مهاجم بلژیکی عجله‎ای برای تمدید قرارداد با تیم لندنی ندارد و لاندن ایوینینگ استاندارد این موضوع را تائید کرده است. چلسی سعی داشت حتی قبل از شروع بازی‎های جام جهانی قرارداد آزار را تمدید کند، اما این بازیکن در آن زمان پیشنهاد باشگاه را رد کرد و این بار هم وقتی دوباره باشگاه به او پیشنهاد مذاکره کرد، این پیشنهاد را رد کرد. این یعنی او هنوز تصمیم دقیقی برای آینده‎اش ندارد و نمی‎خواهد کارش را برای مدتی طولانی در این تیم ادامه دهد.

رئال مادرید اما مدت‎ها بود که به دنبال جذب آزار بود و مخصوصا بعد از جدایی رونالدو از این تیم فشارش برای جذب این بازیکن را بیشتر کرد. این بازیکن البته دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و باید به کارش در این تیم ادامه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید