تروریسم، دشمن اصلی صلح و همزیستی ملل مسلمان منطقه

    کد خبر :34159

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با صدور پیامی به مناسبت حادثه تروریستی تهران گفت: این حوادث هیچگاه از عزم ملت ایران برای مبارزه با تروریسم نخواهد کاست.
[تروریسم، دشمن اصلی صلح و همزیستی ملل مسلمان منطقه]

به گزارش ایرنا از سازمان یاد شده، «منصور معظمی» در این پیام آورده است: اقدام بزدلانه و شرارت آمیز تروریست ها در حمله ناکام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان بی گناه ما شد، باردیگر اهمیت ریشه کنی تروریسم به عنوان دشمن اصلی صلح و آرامش و همزیستی در میان ملل مسلمان منطقه را مطرح کرد.
وی افزود: با عرض تسلیت به مناسبت این حادثه جانگداز به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده های سرافراز شهیدان و همچنین آرزوی عافیت و شفای عاجل برای مجروحان، لازم است از سرعت عمل و اقتدار و جانفشانی تحسین برانگیز نیروهای دلاور امنیتی و انتظامی در خنثی سازی این حادثه و به هلاکت رساندن تروریست ها، ابراز تقدیر و امتنان شود.
به گزارش ایرنا، در دو حمله تروریستی جداگانه که صبح چهارشنبه گذشته (17 خردادماه) رخ داد، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 56 نفر مجروح شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید