لوپتگی: کواچیچ و مودریچ از ماندن در رئال مادرید خوشحال خواهند شد/ با این تیم همه جام‌ها را می‌بریم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۲
    کد خبر :340920

سرمربی کهکشانی‌ها معتقد است که دو بازیکن کروات تیمش از ادامه دادن به دوران بازیگری‌شان در این تیم پشیمان نخواهند شد.

خولن لوپتگی در کنفرانس خبری پیش از آخرین بازی دوستانه اردوی پیش فصل رئال مادرید در آمریکا مقابل رم به خبرنگاران گفت: این اردوی پیش فصل برای ارتقای وضعیت تیم ما برگزار شد. ما از فشردگی برنامه‌ اردوی پیش فصل‌مان استقبال می‌کنیم. نتایجی متفاوتی هم در این اردو برای‌مان رقم خورد اما این کم اهمیت‌ترین موضوع است. از رویکرد بازیکنانم در این اردو راضی هستم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

لوپتگی درباره آینده مودریچ هم تأکید کرد: قبلاً به این سؤال پاسخ داده‌ام. رئیس باشگاه با قاطعیت درباره این موضوع صحبت کرده است و ما ذره‌ای تردید نداریم که مودریچ از ماندن در کنار ما احساس خوشایندی خواهد داشت. در مورد او اتفاقی جدیدی رخ نداده است. آیا با مودریچ صحبت کرده‌ام؟ من هر وقت که نیاز باشد با بازیکنانم صحبت می‌کنم اما این یک مسئله خصوصی است. برداشت من این است که مودریچ و کواچیچ هر دو از ماندن در رئال مادرید راضی خواهند بود.

سرمربی کهکشانی‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا کیلور دروازه‌بان اصلی رئال مادرید در فصل جدید خواهد بود، عنوان کرد: ما فقط درباره بازیکنانی که داریم صحبت می‌کنیم و در مورد کیلور هم واقعیت این است که ما از داشتن او راضی هستیم چون او دروازه‌بانی فوق‌العاده است. دروازه‌بان‌های ما واقعاً خوب هستند به خصوص کیلور.

آیا لوپتگی از بازیکنانی که دارد راضی است و درخواست خرید بازیکنان جدیدی از باشگاه نداشته است؟ او در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: من به توانایی‌ها و ظرفیت تیمم ایمان دارم البته به شرط آنکه هیچ کدام از بازیکنانم از تیم جدا نشوند. صحبت‌هایی که من درباره حوزه نقل و انتقالات با باشگاه داشته‌ام هم خصوصی هستند اما باید بگویم که فعلاً نشانه‌ای وجود ندارد. ما می‌دانیم که رئال مادرید در سال‌های اخیر یکی از بهترین ترکیب‌های تاریخش را داشته است. با این تیم بردن همه جام‌ها هم می‌تواند یک مشکل باشد هم می‌تواند یک فرصت باشد. ما با این تیم داریم برای همه جام‌ها آماده می‌شویم و من شک ندارم که می‌توانم همه جام‌ها را ببریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید