قطع همکاری فدراسیون دوومیدانی با دومین مربی خارجی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳
    کد خبر :340900

فدراسیون دوومیدانی با یکی دیگر از مربیان خارجی تحت قرارداد با این فدراسیون قطع همکاری کرد.

کیوان قنبرزاده، ملی‌پوش پرش ارتفاع کشورمان یکی از ورزشکارانی بود که طی ماه‌های اخیر با مربی خارجی به نام «یوگنی زالگارولکا» از کشور روسیه تمرین می‌کرد تا خود را آماده حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی کند، اما عدم موفقیت‌های این پرنده و ثبت رکوردهای نه‌چندان مطلوب باعث شد تا فدراسیون دوومیدانی قید ادامه همکاری با این مربی را بزند.

رکوردهای قنبرزاده به اندازه‌ای پایین بود که او حتی نتوانست در بین دوومیدانی‌کاران اعزامی به بازی‌های آسیایی قرار بگیرد. پس از این اتفاق نیز فدراسیون با زالگارولکا تسویه حساب کرد تا او یکی دیگر از مربیان خارجی لقب بگیرد که دیگر با ورزشکاران ایرانی تمرین نخواهد کرد.

به گزارش تسنیم ،پیش از این «جنتری بردلی»، مربی آمریکایی دوهای سرعت که با دعوت فدراسیون برای هدایت تمرینات علی خدیور، رضا قاسمی، مریم محبی و سجاد هاشمی آهنگرانی وارد ایران شده بود، پس از برگزاری هفت ماه اردوی تدارکاتی در جزیره کیش با خاتمه قراردادش، تسویه حساب کرد و به کشور خود بازگشت.

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی روز گذشته در نشست خبری اعلام کرد که این فدراسیون برای آمادگی ورزشکارانش به منظور حضور در بازی‌های آسیایی 2018 با هشت مربی خارجی قرارداد امضا کرد که تاکنون به همکاری با برخی از این مربیان پایان داده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید