انتقاد تند کیهان از محمود صادقی

    کد خبر :340096

روزنامه کیهان با اشاره به سوال دیروز محمود صادقی نماینده تهران از وزیر اقتصاد در باره حسابهای قوه قضاییه نوشت: تریبون مجلس را برای تکرار ادعاهای دروغ مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا علیه ایران اسلامی به کار می‌گیرد و ادعای دروغی را علیه رئیس‌قوه قضائیه مطرح می‌کند که قبلا نیز مطرح کرده بود و بعد از آنکه جعلی بودن آن مشخص شد، رسما به خاطر دروغی که گفته بود عذرخواهی کرده بود!

فلان نماینده دیگر چرا این ادعا و تهمت ناروا بار دیگر از سوی این به‌اصطلاح نماینده مجلس مطرح می‌شود؟! مگر از آن هنگام که این اتهام دروغ را مطرح کرده و سپس پوزش خواسته بود تاکنون چه اتفاقی افتاده است که ایشان بار دیگر همان اتهام را از تریبون مجلس بر زبان می‌آورد؟! فقط ۲ اتفاق تازه را می‌توان آدرس داد، اول آنکه وزیر خارجه آمریکا همین تهمت را علیه رئیس ‌قوه قضائیه مطرح کرده است و دوم اینکه دستگاه قضایی وارد برخورد با مفسدان اقتصادی شده است.

آیا اقدامات و اظهارات دو نماینده یاد شده و نمونه‌های مشابه دیگری از این دست، عنوان مجرمانه ندارد؟! اگر همسویی آشکار با دشمنان مردم -‌آنهم در بحبوحه درگیری تمام عیار- جرم نیست، پس تعریف جرم چیست؟!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید