قیمت حبوبات به حالت طبیعی بازگشت

    کد خبر :33999

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: در تمام اقلام غذایی مصرفی ماه رمضان، کمبودی نداریم و تا پایان این ماه عرضه بدون مشکل ادامه پیدا خواهد کرد.

اقتصاد آنلاین – محمد فیروزی؛ محمد آقاطاهر در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص وضعیت عرضه اقلام غذایی مصرفی در نیمه ماه مبارک رمضان گفت: امسال بر خلاف برخی سال های گذشته، کمبودی در عرضه مواد غذایی ایجاد نشد و تمام اقلام غذایی با وجود افزایش تقاضا، در بازار موجود است.

وی افزود: هر سال با نزدیک شدن به ماه رمضان و افزایش تقاضا، تا حدی شاهد افزایش قیمت های اقلام مواد غذایی بودیم، اما امسال افزایش قیمت هم نداشتیم و در صورت بالارفتن، قیمت ها دوباره به حالت اول برگشته اند.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه قیمت حبوبات هم قبل از ماه رمضان افزایش پیدا کرد، گفت: قیمت اقلام حبوبات پیش از ماه رمضان به صورت حبابی افزایش پیدا کرد، که با شروع ماه رمضان قیمت ها به حالت طبیعی خود بازگشته است.

آقاطاهر تصریح کرد: عرضه شکر و برنج هم بدون مشکل در حال انجام است و دولت با تامین این دو کالا، مانع از احساس کمبود آنها در بازار شده است. در حال حاضر بیشتر شکر عرضه شده در بازار از محصول چغندر قند داخلی تهیه می شود، اما برنامه ای برای واردات شکر هم ترتیب داده شده است. برنج هم از ناحیه ذخایر استراتژیک کشور تهیه و تامین می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید