تجلیل از پدربزرگ سینمای ایران در جشن سینمای ایران

    کد خبر :339956

هنرمند پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون گفت:تجلیل برای من دیر شده است اما باز هم قدردان عزیزانی هستم که به یاد من بودند.

داریوش اسدزاده هنرمند پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون درباره مراسم بزرگداشتی که در جشن سینمای ایران برای او و چند بازیگر دیگر برگزار می کنند، گفت: بسیار خوشحال شدم نه برای خودم، چرا که این اتفاق کار خوب و پسندیده ای است و باید به طور منظم تری برای تمامی هنرمندان انجام شود.

وی بیان کرد: در مورد شخص من حداقل این تجلیل ها دیر شده است اما باز هم قدردان عزیزانی هستم که به یاد من بودند و به امثال حقیر توجه داشتند.

اسدزاده تصریح کرد: تمامی این مراسم ها و آیین ها باعث می شود تا جوانانی که وارد این عرصه می شوند بدانند که پا به چه جایگاه مهمی گذاشتند و قدر و قیمت آن را بدانند.

وی درباره حضور علی نصیریان به عنوان ریاست این جشن هم بیان کرد: علی نصیریان بسیار انسان با سوادی است، ایشان از مردان بزرگ سینمای ایران هستند وجایگاه ایشان ریاست این قبیل مراسم ها است، من مقالات و نوشته های ایشان را در زمان قبل از انقلاب که در روزنامه ها منتشر می شد می خواندم و از همان موقع به ایشان ارادت ویژه پیدا کردم.

بازیگر سریال های ماندگاری همچون «چراغ جاد» و «خانه سبز» درباره سابقه همکاری با نصیریان گفت: متاسفانه علیرغم دوستی که با هم داریم نتوانستیم در کار مشترکی حضور داشته باشیم ولی در کارهای مختلف با هم در ارتباط بودیم و از نظرات هم استفاده می کردیم .

اسدزاده در پایان در خصوص حضورش در مراسم جشن سینمای ایران که در باغ کتاب برگزار خواهد شد،گفت: برخی کسالت ها به سبب سن و سالم اجتناب ناپذیر است اما حتما در مراسم حضور خواهم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید