توزیع ۱۲۷۰ مخزن آب در ۵۰۲ روستای استان سیستان و بلوچستان

    کد خبر :339888

رئیس جمعیت هلال احمر، از توزیع هزار و ۲۷۰ مخزن آب در ۵۰۲ روستای استان سیستان و بلوچستان، خبر داد.

دکتر علی اصغر پیوندی در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان، گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد امدادی و بشردوست زمانی وارد عمل می شود که حیات و زندگی انسان ها به خطر افتاده باشد. در حال حاضر هم که زندگی و جان هموطنانمان در جنوب شرق کشور به دلیل خشکسالی به خطر افتاده، مطابق وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان این بحران کمک می کنیم.

وی تاکید کرد: آبرسانی به نقاطی که دسترسی به آب آشامیدنی برای مردم سخت و گاهی غیرممکن شده است، در دستور کار هلال احمر در استان سیستان و بلوچستان است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۷۰ تانکر آبرسان خریداری شده، افزود: این مخزن ها با کمک آبفا در ۵۰۲ روستا توزیع می شود که بتوانیم تا فصل شروع بارش های آسمانی آب آشامیدنی سالم به مردم آسیب دیده برسانیم.

پیوندی گفت: بیش از ۵۰ هزار بسته مواد غذایی برای خانواده هایی که دچار مشکلات معیشتی شده اند در نظر گرفته شده که به تدریج و در نقاطی که مردم استان بیشترین آسیب را از خشکسالی دیده اند، توسط نیروهای هلال احمر توزیع می شود. همچنین کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر برای افزایش سطح سلامت مردم از ۱۹ استان کشور با حضور پزشکان و پرستاران به یاری مردم ۱۹ شهرستان استان سیستان و بلوچستان آمده اند تا بخشی از مشکلات مردم منطقه را کاهش دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان این جلسه با تاکید بر اینکه هلال احمر در حد بضاعت خود وارد منطقه سیستان و بلوچستان شده است ابراز امیدواری کرد که هلال احمر بتواند با همیاری مردم این خدمات را استمرار بخشیده و افزایش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید