نمی‌خواهم با شرف سینما بازی کنم

    کد خبر :339287

از نظر من سینما یک شرفی دارد که من نمی ‌خواهم با آن بازی کنم به همین دلیل فیلم کمدی بفروش ساز نیستم. یک بار در کارنامه کاری من فیلمی با نام پر پرواز وجود دارد که همیشه می‌گویم فرزند ناخلف دوران کاری من است.

خسرو معصومی کارگردان سینما درخصوص زمان اکران فیلم سینمایی “کار کثیف” گفت: برنامه‌های زیادی برای اکران فیلم سینمایی “کار کثیف” داریم. این فیلم به تازگی پروانه نمایش گرفته اما زمان اکران دقیق اثر را نمی‌دانم زیرا بر عهده دفتر پخش خواهد بود اما در هر صورت ترجیحمان بر آن است که فیلم بعد از ماه محرم اکران شود.

وی درباره احتمال حضور خود در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فیلم فجر افزود: امسال من نمی‌توانم در جشنواره فجر شرکت کنم زیرا در حال حاضر نگارش فیلمنامه جدید خود را آغاز کرده ام که به احتمال فراوان نگارش آن تا فجر امسال طول بکشد.

کارگردان فیلم “خرس” در همین راستا ادامه داد: فیلمبرداری فیلم جدیدم سال آینده آغاز می شود و با توجه به اینکه معمولاً ساخت آثارم به طول می‌انجامد به احتمال فراوان در جشنواره دو سال بعد حضور خواهم داشت.

وی از ساخت یک سه گانه سینمایی خبر داد و افزود: این فیلم ادامه‌ای بر فیلم “کار کثیف” درباره معضل بیکاری است. تصمیم دارم این مجموعه فیلم را در قالب یک سه گانه ارائه دهم که نسخه اول آن کار کثیف بود. هنوز اسمی برای فیلم دوم انتخاب نکرده‌ام اما معمولاً نام فیلم در حین نگارش فیلمنامه خودش به وجود می‌آید.

کارگردان فیلم “جایی در دور دست” درخصوص پیگیری آثار روی پرده سینما اذعان کرد: شما بگویید کدام فیلم را باید ببینم؟. این را از آن جهت می‌گویم که فیلم باید از کیفیتی حداقلی برای تماشا برخوردار باشد تا آن را تماشا کنم. من ترجیح می دهم بیشتر آثار را در خلال جشنواره نگاه کنم و در زمان اکران اگر فیلمی خوب نباشد آن را نگاه نمی‌کنم.

وی درباره اینکه چرا فیلم کمدی بفروش نمی‌سازد تاکید کرد: از نظر من سینما یک شرفی دارد که من نمی ‌خواهم با آن بازی کنم به همین دلیل فیلم کمدی بفروش ساز نیستم. یک بار در کارنامه کاری من فیلمی با نام پر پرواز وجود دارد که همیشه می‌گویم فرزند ناخلف دوران کاری من است.

معصومی از علاقه خود برای ساخت فیلم های مردمی خاطرنشان کرد: من هیچ وقت با سینما و مخاطبش معامله نمی کنم که بخواهم از طریق آن به پول به دست بیاورم. سینما برای من یک هدف است و می‌خواهم سینما را برای مفهوم واقعی آن کار کنم. البته می‌دانم که این هنر یک صنعت است و نیازمند درآمدزایی اما همین که فروش فیلم هزینه‌های آن را تامین کند برای من کافی است و از آن نمی‌خواهم سودی برداشت کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید