مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

صدور٩٠ میلیون نسخه الکترونیک در کشور

    کد خبر :338970

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امسال بیش از ٢٠ میلیون نسخه الکترونیک صادر شده است گفت: از زمان آغاز برنامه نسخه الکترونیک طی سال گذشته تا کنون ٩٠ میلیون نسخه درمانی الکترونیک در کشور صادر شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدتقی نوربخش در سفر به استان کرمان با حضور در شعبه تامین اجتماعی شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران افزود: یکی از برنامه‌های مهم سازمان تامین اجتماعی، ایجاد نسخه الکترونیک و حذف دفترچه بیمه است که این برنامه در تمامی مراکز درمانی ملکی این سازمان در سراسر کشور به اجرا درآمده است.

نوربخش با بیان اینکه توسعه سامانه نسخه الکترونیک به مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است، گفت: در حال حاضر در هشت استان کشور نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد صادر می شود.

وی تصریح کرد: صدور نسخه الکترونیک زیرساخت مهمی برای تحول در نظام سلامت کشور به شمار می رود که سازمان تامین اجتماعی در این حوزه، پیشگام است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هدف از سفر یک روزه خود به جنوب استان کرمان را بررسی امکانات موجود درمانی این مناطق و یافتن راهکارهای موثر برای پیشرفت و ارتقای این زیرساختها بیان کرد.

نوربخش اضافه کرد: سه بیمارستان در استان کرمان به طور مستقیم به مردم خدمات ارائه می دهند و درمان غیرمستقیم هم از طریق دفتر اسناد پزشکی در حال انجام است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی ادامه داد: بیش از ١٠٠ هزار خانوار ماهانه در استان کرمان از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند و تعهدات این مجموعه در بخش بیمه‌ای و حوزه پرداخت مستمری بیش از ١١٠ میلیارد تومان در ماه است.

نوربخش صبح امروز به همراه معاونان و مدیران استانی سازمان تامین اجتماعی به منظور بررسی امکانات درمانی شهرستانهای جنوب کرمان به این استان سفر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید