طرح هایی منتسب به گوشی اچ تی سی U12 Life منتشر شد

    کد خبر :338773

در حالی که خبرها حکایت از غرق شدن کشتی اچ تی سی دارند، اما به نظر می رسد این شرکت همچنان قصد دارد گوشی های میان رده بیشتری را روانه بازار کند. این شرکت تایوانی قصد دارد U12 Life را در آینده ای نزدیک معرفی کند. اکنون طرح هایی منتسب به این گوشی منتشر شده است.

پیش از این هم اطلاعاتی از U12 Life منتشر شده بود که اشاره به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080×2160 و نسبت ابعاد 18 به 9 داشت. این اندازه مشابه با گوشی +U12 بود. بنا بر این اطلاعات چیپست در نظر گرفته شده اسنپدراگون 636 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت های ماکرو SD خواهد بود.

اکنون طرح هایی از این گوشی منتشر شده است که نمای جلو و پشتی آن را نشان می دهد. این طرح ها نیز تأیید می کنند که دوربین اصلی دوگانه است؛ احتمالاً همان دوربین با حسگرهای 16 و 5 مگاپیکسلی که پیش از این در مورد آن گمانه زنی شده بود. علاوه بر این حسگر اثر انگشت در میانه قاب پشتی به چشم می خورد.

به نظر می رسد اچ تی سی قصد استفاده از نمایشگری با بریدگی در میانه بالای آن را ندارد و با یک نمایشگر ساده طرف هستیم. همچنین پیش از این گزارشی اشاره کرده بود که احتمالاً U12 Life از باتری 3600 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

هنوز مشخص نیست گوشی مورد بحث چه زمانی روانه بازار می شود، اما U11 Life در آبان ماه سال گذشته معرفی شده بود و شاید U12 Life نیز در همین ماه در سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید