شاه‌علی‌دوست: اگر مانند بازی مقابل پیکان اشتباه کنیم باز هم تنبیه می‌شویم/ دایی حق دارد ناراحت و عصبانی باشد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ۸:۵۵
    کد خبر :338724

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: اگر در دیدارهای آینده اشتباهات بازی مقابل پیکان را تکرار کنیم، بازهم تنبیه خواهیم شد.

روزبه شاه‌علی‌دوست در مورد شکست سنگین سایپا برابر پیکان گفت: ما هرگز تصور نمی‌کردیم که با چنین نتیجه‌ای شکست بخوریم و هدفی جز شکست دادن پیکان نداشتیم، ولی متأسفانه غافلگیر شدیم و بد باختیم. حتی علی دایی هم قبل از بازی از اهمیت برد در این مسابقه با ما صحبت کرده بود، اما در جریان بازی اشتباهاتی کردیم و باختیم.

وی ادامه داد: ما در این بازی اشتباهات بسیار بدی داشتیم که در نهایت به ضررمان تمام شد و این موضوع اصلی‌ترین دلیل شکست سایپا بود. این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ دهد، ولی اعتقاد من این است که اگر در بازی‌های آینده چنین اشتباهاتی را انجام دهیم باز هم تنبیه خواهیم شد. ما باید از این باخت درس بزرگی بگیریم و دیگر در لیگ برتر چنین نمایشی نداشته باشیم. بچه‌های ما می‌دانند که باید این باخت را خیلی زود جبران کنند.

هافبک تیم فوتبال سایپا همچنین خاطر نشان کرد: بازیکنان سایپا باید در دیدارهای آینده با تلاش و انگیزه بیشتری بازی کنند. ما در سه جام درگیر هستیم و طبیعتاً باید بیشتر تلاش کنیم تا به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. بازیکنان سایپا باید بدانند که امسال در موقعیتی حساس و تعیین‌کننده هستیم و امیدوارم در بازی‌های آینده دیگر این‌طور پُراشتباه نباشیم.

شاه‌علیدوست از انگیزه بازیکنان سایپا برای جبران این شکست در دیدارهای آتی یاد کرد و افزود: ما باید این باخت را فراموش کرده و در بازی بعدی به فکر جبران باشیم. امیدوارم بازیکنان در دیدارهای بعدی با انگیزه و تلاش بیشتری بازی کنند.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا با اشاره به ناراحتی دایی بعد از شکست سنگین تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: او حق دارد ناراحت و عصبانی باشد. امیدوارم در بازی‌ بعدی این باخت را جبران کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید