سوگواری جمعی را یاد گرفته ایم؛ شادی جمعی را هم تجربه کنیم

    کد خبر :338212

عضو شورای شهر تهران گفت: همانطور که مردم در ماههای محرم و صفر و ایام شهادت به صورت خودجوش به عزاداری می پردازند، باید بتوانند تجربه شادی دسته جمعی در کنار همدیگر داشته باشند.

به گزارش مهر، محمدجواد حق شناس در مراسم شادستان تابستانه که به همت شهرداری منطقه ۵ تهران ،سازمان ورزش ،شورای شهر تهران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فراهم شده بود افزود:از دیرباز یکی از دغدغه های مهم پدر و مادرها فرارسیدن فصل تابستان و ایجاد برنامه ای مدون و مدیریت شده برای فرزندان بوده است که ما امیدواریم با ایجاد فضاهای شاد و مفرح بتوانیم این فرصت را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: ما امیدواریم با پیوند بین شورای شهر،شهرداری،مردم و صدا و سیما که بعنوان دریچه ای که شادی را برای میلیونها نفر باز می کند،بتوانیم شادی را برای همشهریان تهرانی به ارمغان آوریم.

حق شناس در خاتمه بیان کرد:امروز می بینیم زنان و مردان ،کودکان وجوانان و بزرگسالان با آرامش ، شادی و نظم در کنار همدیگر به شادی می پردازند و فرصت خوبی را برای ایجاد نشاط در تهران بزرگ فراهم آورده است.

در این مراسم دکتر حق شناس از هنرمند معلولی که شهید بزرگوار محسن حججی را به تصویر کشیده بود تقدیر و با اهدا جوایز از شرکت کنندگان تشکر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید