رضایی، نماینده شیراز: نشنیدم در اعتراض‌های روز گذشته شیراز کسی را دستگیر کرده یا کتک زده باشند

  • سیاسی
  • جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۲
    کد خبر :338154

نماینده مردم شیراز با اعلام خبری مبنی بر پایان اعتراضات مردمی در شیراز، مطرح کرد: تا جایی که مطلع هستم تعدادی از مردم روز گذشته در شیراز جمع شدند و شعارهایی هم دادند اما من نشنیدم کسی را دستگیر کرده باشند یا کتک زده باشند یا برخورد امنیتی صورت گرفته باشد و فقط رفتارها جنبه کنترلی داشته است. همان دیروز هم اعتراضات تمام شد و فراخوان جدیدی هم صادر نشده است.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص اعتراضات اخیر مردم در شهر شیراز و استان فارس گفت: خواسته‌های مردم را دقیق نمی‌دانیم اما آنچه مسلم است نارضایتی عموم مردم از وضع اقتصادی و مشکلات معیشتی است. البته شاید در میان مردم عده‌ای هم اهداف سیاسی داشته باشند اما عمده آنها مسائل اقتصادی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: درواقع عرصه بر مردم روزبه‌روز تنگ‌تر و سفره آنها روزبه‌روز کوچک‌تر می‌شود. هیچ امیدی هم برای بهبود ندارند. مسئولان هم از نماینده مجلس تا هیات دولت و وزرا همه سعی بر حرف‌درمانی و راهکارهای شعاری دارند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه مسئولان سعی دارند با وعده و وعید اعتراضات را خاموش کنند، افزود: دوره وعده و وعید گذشته است، مسئولان باید کاری کنند برای مردم ملموس باشد و مردم شاهد اوضاع بهتری باشند تا شرایط بهتر شود.

وی تصریح کرد: پول در جیب مردم روز به روز و دقیقه به دقیقه کم‌ارزش‌تر می‌شود. بر همین اساس نارضایتی‌ها افزایش یافته و عمده اعتراضات هم بر همین اساس است اما اهداف دیگری هم در کنار آن دنبال می‌شود.

رضایی خاطرنشن کرد: تا جایی که مطلع هستم تعدادی از مردم روز گذشته در شیراز جمع شدند و شعارهایی هم دادند اما من نشنیدم کسی را دستگیر کرده باشند یا کتک زده باشند یا برخورد امنیتی صورت گرفته باشد و فقط رفتار نیروهای امنیتی جنبه کنترلی داشته است. همان دیروز هم اعتراضات تمام شد و فراخوان جدیدی هم صادر نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید