هدایت آرژانتین به مربیان موقت سپرده شد/ بازگشت آیمار به آلبی‌سلسته

  • ورزشی
  • جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶
    کد خبر :338046

اتحادیه فوتبال آرژانتین تا مشخص شدن جانشین قطعی خورخه سامپائولی، مربیانی موقت را مسئول هدایت تیم ملی این کشور قرار داد.

اگر لیونل مسی بخواهد به دوران بازیگری‌اش در رده ملی ادامه دهد، در دو بازی دوستانه ماه آینده تیم ملی آرژانتین باید زیر نظر دو مربی موقت کار کند چرا که اتحادیه فوتبال آرژانتین لیونل اسکالونی و پابلو آیمار را به عنوان جانشینان موقت خورخه سامپائولی معرفی کرده است.

اتحادیه فوتبال آرژانتین پس از ناکامی تیم ملی این کشور در جام جهانی 2018 روسیه، سامپائولی را اخراج کرد و امروز (جمعه) در بیانیه‌ای کوتاه از استخدام اسکالونی 40 ساله، سرمربی تیم زیر 20 ساله‌های آرژانتین به عنوان سرمربی موقت آلبی‌سلسته خبر داده است.

اسکالونی اما با کمک هم‌تیمی سابقش در تیم ملی آرژانتین پابلو آیمار که به عنوان دستیار او در تیم زیر 20 ساله‌ها فعالیت داشته، آلبی‌سلسته را هدایت خواهد کرد و اولین مأموریت او کسب پیروزی از دو بازی دوستانه در ماه سپتامبر برابر برابر تیم‌های گواتمالا و کلمبیا است. علاوه بر آیمار، مارتیم توکایی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، اسکالونی را همراهی می‌کنند.

اسکالونی که سابقه بازی در باشگاه‌هایی مانند لاتزیو، وستهام، مایورکا و آتالانتا را دارد، در فاصله سال‌های 2003 تا 2006 عضو تیم ملی آرژانتین بود هرچند تنها 7 بازی ملی در کارنامه‌اش ثبت شد.

طبق اعلام کلودیو تاپیا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین، اسکالونی تا پایان سال 2018 هدایت آلبی‌سلسته را برعهده خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید