مظاهری: ۲ امتیاز مفت برابر استقلال از دست دادیم!

  • ورزشی
  • جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۲۴
    کد خبر :338040

دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن گفت: مقابل استقلال امتیازات مفتی را از دست دادیم، اما این تیم با کسب یک امتیاز موفق به کار بزرگی شد.

رشید مظاهری بعد از تساوی ۲ – ۲ استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: باید این دیدار را می‌بردیم، اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد تا بازی به تساوی برسد. فکر می‌کنم اگر باهوش‌تر باشیم بتوانیم امتیازات بیشتری را جمع کنیم. برای این مهم نیز باید در کارهای رو به جلو بهتر و تمرکز بیشتری داشته باشیم. امشب نیز امتیازات مفتی را از دست دادیم و استقلال با کسب یک امتیاز موفق به کار بزرگی شد.

وی در خصوص جدایی مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن عنوان کرد: رابطه من و مرتضی تبریزی مانند برادر است و الان نیز از رفتن او ناراحتم. تبریزی برای ذوب‌آهن زحمات زیادی کشید و امیدوارم از این به بعد نیز موفق باشد،‌ اما با همه این تفاسیر به او در بازی برگشت اجازه گلزنی نخواهم داد و این را در رختکن نیز به مرتضی گفتم (باخنده).

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به فحاشی هواداران استقلال گفت: هر وقت با استقلال بازی داریم هواداران این تیم به خانواده من سلام می‌رسانند، اما با این حال من آنها را حلال می‌کنم.

مظاهری در خصوص اینکه شاید رفتار هواداران استقلال با او از روی دوست داشتنش باشد، گفت: آدم وقتی کسی را دوست داشته باشد به او فحاشی نمی‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید