مینو عابدی: کار سختی در بازی‌های آسیایی داریم/ امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم

  • ورزشی
  • جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۲
    کد خبر :337988

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان گفت:‌ کار سختی در اندونزی داریم چون اکثر رقبای ما در جهان، آسیایی هستند و همین مسئله سطح بازی‌های آسیایی را بالا برده است.

مینو عابدی در خصوص آمادگی‌اش برای حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی اظهار داشت: خداراشکر آمادگی خوبی دارم و امیدوارم این آمادگی تا روز مسابقات به صددرصد برسانم. در کنار آن فدراسیون هم در این مدت تلاش کرده تا امکانات خوبی برای ما فراهم باشد و همه توان خود را به کار بست تا اردوهای تیم ملی تعطیل نباشد.

وی در ادامه افزود: در چند مرحله از اردوها شرکت کردم و بعد از رفع آسیب دیدگی وارد اردوها شدم و کنار بچه‌ها تمرین کردم. در مسابقه تایوان هم شرکت کردم و یک مدال نقره و برنز به دست آوردم.

بانوی کماندار کشورمان در بخش کامپوند با اشاره به سطح بالای تیراندازی با کمان در بازی‌های آسیایی، یادآور شد: کار سختی در بازی‌های آسیایی داریم چون اکثر رقبای ما در جهان، آسیایی هستند و همین مسئله سطح بازی‌های آسیایی را بالا برده است. امیدوارم با این شرایط بتوانیم نتیجه خوبی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: بچه‌های کامپوند چه در بخش زنان و چه مردان تلاش می‌کنند تا خوشرنگ ترین مدال را برای ایران به ارمغان بیاورند و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

عابدی با اشاره به گرمای هوا عنوان کرد: تمرین کردن در این گرما بسیار سخت است اما با هدفی که برای خودمان ترسیم کرده ایم هیچ یک از این مشکلات را نمی‌بینیم و مانع ما برای رسیدن به هدف‌مان نخواهد شد.

به گزارش تسنیم ،وی در پایان گفت: برای خودم، همه کمانداران و ورزشکاران اعزامی در تمام رشته‌ها به بازی های آسیایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید