آیین نکوداشت وارطان ساهاکیان برگزار شد

    کد خبر :337309

آیین نکوداشت استاد وارطان ساهاکیان آهنگساز و مدرس پیشکسوت موسیقی کشورمان سه شنبه شب نهم مرداد ماه توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» به مدیریت بردیا صدرنوری و مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

دراین مراسم که با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه بود، تعدادی از هنرمندان کشورمان به صورت گروهی و تک نوازی برنامه هایی را پیش روی مخاطبان قرار دادند.

پخش نماهنگ زندگی و فعالیت های وارطان ساهاکیان، اجرای گروه کُر«اردیبهشت» به رهبری حمید عسگری ، اجرای آهنگ «بنی آدم اعضای یک پیکرند» به آهنگسازی وارطان ساهاکیان، اجرای تک نوازی پیانو فراز میرطباطبایی با اجرای قطعاتی از سرگئی راخمانینوف و فردریک شوپن، اجرای آهنگ محلی «دی بلال»، اجرای تک نوازی پیانو سپاس صدرنوری، پخش کلیپی از چهار هنرمند در قدردانی وارطان ساهاکیان و اهدای چند لوح قدردانی از سوی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش»، ارکستر «چکاوک» به سرپرستی رضا شایسته، دانشجویان و هنرجویان استاد وارطان ساهاکیان و شورای خلیفه گری ارامنه تهران بخش های مختلف برنامه شب گذشته را تشکیل می داد.

وارطان ساهاکیان پس از برگزاری مراسم قدردانی خود که در حضور لوریس چکناواریان ، بردیا صدرنوری مدیر و ناصر ایزدی مدیر بخش موسیقی موسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» انجام گرفت، با قدردانی از دست اندرکاران این برنامه توضیح داد:

بسیار خوشحالم که در چنین شبی توانستم در خدمت شما عزیزان باشم. به هر ترتیب بردیا صدرنوری و همکارانش در موسسه «راد نو اندیش» همواره در راه تجلیل از هنرمندان قدم های خیری بر می دارند که واقعا برای جامعه موسیقی انرژی بخش است. من لازم است در همین جا بار دیگر مراتب تشکر و قدردانی خودم را از هنرمندان، دانشجویانم ، شورای خلیفه گری ارامنه و باشگاه آرارات تهران اعلام کنم که امشب برای من سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: همه استادانی که امشب در برنامه حضور دارند هرکدام وزنه های موسیقی کشورمان هستند که من با دوستی آنها افتخار می کنم و چه ارزشمند بسیاری از شما هنرمندانی که امروز اینجا هستید روزگاری از دانشجویان بودید و حالا همکاران من در عرصه موسیقی شده اید. من با عشق به همه شما هنرمندان پیشکسوت و جوان افتخار می کنم و بر خود می بالم که به عنوان یک معلم م توانستم دو نسل از هنرجویان موسیقی را تربیت کنم.

این آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان در بخش پایانی صحبت های خود گفت: من در سال های ابتدایی فعالیت موسیقایی ام آنچنان به تدریس علاقه ای نداشتم و به این شغل فقط به عنوان پیشه ای نگاه می کردم که در کنار سایر فعالیت هایم قرار دارد. اما با عشقی که از شما دانشجویان و هنرمندان شریف موسیقی ایران گرفتم اکنون افتخار می کنم که معلم هستم و توانسته ام به سهم خود تربیت کننده دو تا سه نسل موسیقی این سرزمین باشم.

میلاد کیایی، لوریس چکناواریان، تقی ضرابی، محمد اسماعیلی، سعید ثابت، فضل الله توکل، پری ملکی، بیژن بیژنی، اسماعیل آذر، احترام برومند، حسین توکلی، رضا خرم، سالارعقیلی، حریرشریعت زاده، علی جعفری پویان، رضا شایسته، یارتا یاران، حسین مظفری، انوشه جم، مجید واصفی، حمید خزاعی، آرش سزاوار، مجید عسگری و تعدادی دیگر از هنرمندان از مهمانان ویژه آیین نکوداشت استاد وارطان ساهاکیان بودند.

بردیا صدرنوری مدیر، ناصرایزدی مدیرموسیقی، مریم فراهانی مدیراجرایی، پرهام عرب مدیر طراحی و تبلیغات، مهرناز کرمی مشاور هنری، محسن آزاده عکس و کلیپ، زهرا آبگون، امیرحسین مقدم، یزدان صادقی، مریم صدرنوری هماهنگی، اداری و تبلیغات و جواد شهبازی پشتیبانی گروه اجرایی آیین نکوداشت استاد وارطان ساهاکیان را تشکیل می دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید