آخرین وضعیت دانش آموزان شین‌آبادی

    کد خبر :337265

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به نظر می‌رسد، ضرورتی برای اعزام دانش‌آموزان شین‌آبادی به خارج از کشور وجود ندارد، گفت: وقتی می‌توان این بچه‌ها را در داخل کشور درمان کرد، چرا باید این کار را در خارج از کشور با هزینه‌های گزاف انجام بدهیم.

سید محمد بطحایی (وزیر آموزش و پرورش) درخصوص اقدامات وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به دانش‌آموزان شین‌آبادی گفت: مهمترین نگرانی این دانش‌آموزان،‌ ادامه درمان‌شان است. درخواست آنها این است که به خارج از کشور اعزام شده و در آنجا درمان‌هایشان مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به اظهارات وزیر بهداشت در این خصوص اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های تیم پزشکی و ظرفیت‌هایی که در داخل وجود دارد و همچنین گزارشی که قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت داده‌اند، حاکی از آن است که این دانش‌آموزان، در داخل کشور قابل درمان هستند و همان معالجه‌ای که در خارج از کشور به دنبال آن هستند، در داخل کشور نیز وجود دارد.

این عضو دولت دوازدهم با بیان اینکه به نظر می‌رسد، ضرورتی برای اعزام دانش‌آموزان شین‌آبادی به خارج از کشور وجود ندارد، تصریح کرد: وقتی می‌توان این بچه‌ها را در داخل کشور درمان کرد و این امکان وجود دارد، چرا باید این کار را در خارج از کشور با هزینه‌های گزاف انجام بدهیم.

به گزارش ایلنا:بطحایی به دیگر اقدام وزارت آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان شین‌آبادی اشاره و خاطرنشان کرد:‌ موضوعی که مستقیما به وزارت آموزش و پرورش مربوط می‌شود و من به مسئولان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی درباره رسیدگی به آن دستور داده‌ام،‌ این است که دانش‌آموزان شین‌آبادی در پیشرفت تحصیلی‌شان با مشکلاتی روبه‌‌رو هستند که به خاطر معالجات و رفت و آمدهایشان است. آنها این درخواست را داشتند که در برخی از دروس، معلم اختصاصی داشته باشند.

وی افزود: من پیرو این خواسته، دستور داده‌ام تا مطابق آن، معلمان اختصاصی برای آنها در نظر گرفته شود تا آن عقب‌افتادگی تحصیلی را جبران کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید