ماجرای توقف یک برنامه رادیویی با اجرای فرزاد حسنی!

    کد خبر :337040

گلبن با اشاره به دلایل توقف پخش برنامه رادیویی «جمعه من»، از بازگشت این برنامه روی آنتن رادیو جوان در آینده نزدیک خبر داد.

فریبرز گلبن تهیه کننده و برنامه ساز رادیو جوان، درباره وقفه ای که در پخش برنامه «جمعه من» و «اینجا شب نیست» افتاده است، گفت: امروز نهم مرداد 1397 است و من بعد از سه یا چهار سال برنامه «جمعه من» را تعطیل کردم؛ چرا که به نظرم ما نیاز به فضای فکری جدید و تمدد اعصاب داریم. فعلا گفتیم این تابستان را استراحت کنیم و بعد از آن با یک برنامه بی نظیر و بی سابقه در رادیو، مهمان خانه ها شویم. اگر می خواستیم دوباره برنامه «جمعه من» و «اینجا شب نیست» را ادامه بدهیم، تاریخ مصرف آن گذشته بود و برای شنوندگان جذابیت نداشت.

وی با بیان اینکه برنامه «جمعه من» از پاییز 97 روی آنتن می رود، ادامه داد: برای شروعی دوباره چند گروه جدید بازیگری و نویسندگی را دورهم جمع کردیم تا با فکری نو و بخش هایی جدید از پاییز سال جاری به آنتن رادیو جوان برگردیم.

گلبن بیان کرد: هر دو برنامه «جمعه من» و «اینجا شب نیست» در شبکه جوان از برنامه های پرمخاطب بود که خیلی فکر و انرژری از ما می‌گرفت. ما در این دو برنامه اتاق فکر مفصلی داشتیم که برای تک تک قسمت های برنامه طراحی می کرد و الان نیاز داریم که ذهنمان را خالی کنیم و در فضایی دیگر کارمان را از صفر شروع کنیم.

تهیه کننده برنامه های رادیویی با اشاره به برنامه های پرمخاطب «اینجا شب نیست» افزود: من با اینکه تهیه کننده یکی از برنامه های «اینجا شب نیست» بودم، اما اصولا با عنوان «اینجا شب نیست» مخالف هستم و به همین دلیل نام برنامه را به «چه فرصتی، چه شبی» تغییر دادم. برنامه های رادیو در سه بخش صبح و ظهر و شب تعریف شده است. در واقع ما شب را برای شنیدن نیاز داریم، نه شب برای خوابیدن. پس اگر قرار باشد برای آن ساعت از شب برنامه ای تولید کنیم، باید چیزی به مخاطب بدهیم که او را بیدار نگه دارد و وجد بیاورد.

وی با اشاره به شاعرانه بودن برنامه «چه فرصتی، چه شبی» و بازخوانی غزل های عاشقانه اظهار کرد: ما در برنامه هایمان غزل های عاشقانه خوبی داشتیم که همه آنها انتخاب و ذوق فرزاد حسنی بود. البته ما قرار نبود در برنامه از هر شاعر و کتابی غزل بخوانیم.

گلبن با اشاره به اینکه فعالیتش را در رادیو با بیشتر شبکه های رادیویی مانند ایران، نمایش، جوان و … آغاز کرده است، گفت: شنیده شدن یک برنامه یا یک گوینده بستگی به خط مشی برنامه ریزان و مدیران رادیو دارد. در رادیو جوان علی سیفی مدیر شبکه جوان در ازای هرگونه امکاناتی که به ما می دهد، توقعاتی هم دارد. خوشبختانه تا امروز مدیرانی که به شبکه جوان آمدند همه مخاطب خود را می شناختند و می دانستند که چه خوراکی را برای مخاطب 16 تا 30 سال شبکه آماده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید