کارگاه مبل‌سازی در میان شعله‌های آتش

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۱۶
    کد خبر :337021

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که آتش سوزی در کارگاه رویه دوزی، چوب بری و مبل سازی در محله مرتضی گرد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد افزود: بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی، فوماتیک و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی در ارتباط با محل حادثه گفت: این کارگاه یک سوله مسقف به وسعت ۵۰۰ متر مربع و یک نیم طبقه در بالا بود. که قسمت بالای آن انبار و قسمت پایینی را کارگاه تشکیل می داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: مقدار زیادی جنس در هر دو طبقه وجود داشت و زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند کارگاه شعله ور بود و سقف‌ها درحالت دفرمه و در آستانه ریختن بودند.

وی با اشاره به وجود ساختمانهای اطراف این کارگاه گفت: در اطراف این محل کارگاه‌های دیگری نیز وجود داشت و شعله‌های آتش به سرعت در حال رسیدن به بخش‌های کناری بود. همچنین یک دستگاه خودروی وانت نیز در کنار درب کارگاه وجود داشت که در دقایق اول به علت شدت آتش سوزی شعله ور شده بود.

ملکی در پایان گفت: آتش نشانان بعد از مدتی موفق به کنترل آتش شدند و هیچ گونه مصدومیت و تلفاتی در این حادثه وجود نداشت و در ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه عملیات به پایان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید