تلاش‌های انجمن داروسازان ایران به ثمر نشست

    کد خبر :336952

سرانجام با پا در میانی کمیسیون بهداشت مجلس، داروسازان به بخشی از خواسته خود خواهند رسید و تأمین اجتماعی قول داد که تا پایان مرداد بدهی داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش دارو را تسویه کنند.
محمد باقر ضیا رئیس انجمن داروسازان ایران ضمن اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به‌دنبال شکایت‌های متوالی و گلایه‌های مکرر انجمن داروسازان ایران در خصوص تأخیر پرداخت مطالبات داروخانه‌ها و توصیه مؤکد ریاست مجلس شورای اسلامی به کمیسیون بهداشت مجلس جهت رسیدگی به موضوع، روز گذشته کمیسیون بهداشت مجلس با دعوت از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، اینجانب و سجادی دبیر انجمن داروسازان ایران تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: در این جلسه، مستندات مربوطه از سوی دبیر انجمن داروسازان ایران مطرح و عوارض و تبعات طولانی شدن پرداخت‌های سازمان تأمین اجتماعی تشریح شد و پس از بحث‌های طرفین، مدیرعامل تأمین اجتماعی ضمن محق دانستن اعتراض داروسازان به مشکلات ناشی از تأخیر پرداخت مطالبات و تأکید بر تلاش سازمان به حل موضوع ، قول تسویه بدهی سال 96را در مردادماه دادند.

ضیا افزود: البته درادامه اصرار مسئولین انجمن داروسازان ایران به حل ریشه ای موضوع و اعلام عدم رضایت داروسازان به راه حل های مقطعی، شهریاری ریاست کمیسیون بهداشت قول پیگیری مسئله تا حصول پرداخت مرتب بدهی‌ها را دادند.

به گزارش فارس ،رئیس انجمن داروسازان ایران با اشاره به ضرورت پرداخت دیرکرد از سوی سازمان‌های بیمه‌گر افزود: مسئولین انجمن داروسازان ایران با عنایت به حذف نقدینگی و سرمایه در گردش شخصی داروسازان دراثر تأخیر پرداخت‌ها نسبت به احتمال وقفه در تأمین داروهای موردنیاز هشدار داده و خواستار آن شدند که برابر تأکید قانون، خسارت دیرکرد مطالبات پرداخت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید