روزنامه آلمانی: ترامپ هم شیوه حسن روحانی را برگزید

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ۸:۴۴
    کد خبر :336417

یک روزنامه آلمانی در خصوص پیشنهاد رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر گفتگو با ایران نوشت که این بار ترامپ به جای توئیت از بیان شفاهی برای نظرات خود استفاده کرد.

به گزارش افکارنیوز، روزنامه آلمانی دی ولت با اشاره به پیشنهاد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای گفتگو با ایران نوشت: ترامپ پس از روی کارآمدن خود توئیت کردن را به عنوان یکی از شیوه های اطلاع رسانی مواضع و نظرات خود انتخاب کرده بود. این موضوع درباره مسائل داخلی و بین المللی صدق می کرد.

دی ولت در ادامه نوشت: ترامپ چندین توئیت درباره ایران و توافق هسته ای ایران منتشر کرده بود، اما «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در یکی از سخنان اخیر خود به صراحت خطاب به وی اظهار داشت که «با دم شیر بازی نکند». اکنون شاهد آن هستیم که ترامپ این بار به جای توئیت درباره ایران بیان شفاهی را مانند روحانی برگزیده است.

گفتنی است ترامپ روز دوشنبه هشتم مرداد برای دیدار با مقامات ایران اعلام آمادگی کرد و گفت که هیچ پیش شرطی هم در این زمینه ندارد. دونالد ترامپ در یک کنفرانس خبری مشترک با جوزپه کونته، نخست‌وزیر ایتالیا، در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است با حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران، ملاقات کند این اظهارات را بیان کرد.

ترامپ گفته بود: هر موقع، هر کجا و هر زمانی که آنها بخواهند ما آماده ایم بدون پیش شرطی گفتگو کنیم. این اقدام برای آنها برای ما و برای همه جهان سودمند و مفید خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید