کواکبیان: اخلالگران را در چهارراه استانبول دار بزنید

  • سیاسی
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱
    کد خبر :336194

مصطفی کواکبیان با اشاره به افزایش نرخ سکه و نرخ ارز گفت: شما به عنوان وزارتخانه در بحث اجاره‌نشینی و افزایش قیمت سرسام آور اجاره چه پاسخی دارید؟ بیاید با مردم صادقانه صحبت کنیم. رئیس قوه قضاییه می‌گوید دست‌های مافیا پشت افزایش نرخ است. من می‌گویم چندتا از این مفسدین را در چهارراه استانبول به جوخه دار بکشید تا مردم ببیند که راست می‌گویید.

مصطفی کواکبیان که در صحن علنی امروز مجلس یکی از سوال کنندگان از وزیر راه و شهرسازی بود با بیان اینکه آخوندی آنقدر مشغله دارد که فرمودند در اسفندماه جلسه شورای ساماندهی امور پایتخت تشکیل شده است، گفت: اما من می‌گویم در 12 اسفند سال گذشته بعد از اینکه در مهرماه ما از ایشان سوال کردیم یک جلسه تشکیل شد و الان 8 ماه است که این موضوع را یادشان رفته است.

به گزارش اعتماد آنلاین، کواکبیان گفت: دیشب در یکی از مساجد منطقه 6 یکی از نمازگزاران گفت آقای کواکبیان آیا شما رو دارید به مجلس بروید؟ کدام وزارتخانه حرفتان را می‌خواند؟ گفتند در اطراف سازمان انرژی اتمی زمین‌هایی هست که نمی‌توانند آجر روی آجر بگذارند. در اطراف دانشگاه تهران و امیرکبیر هم همین اتفاق افتاده است.

او با بیان اینکه من به آقای آخوندی پیش از این هم گفتم که یک مقدار از وزارتخانه پایین بیا تا با هم راه برویم، ادامه داد: مجمع در شهر کن برج 20 طبقه می‌سازد و مردم کن به خواسته خود نمی‌رسند و در آخر مردم این شهر به همه مسئولان نظام نامه نوشتند که به داد ما برسید.

این نماینده شهر تهران در مجلس گفت: سال 94 قانون تصویب شده اما چقدر وزارت راه به فکر تهران است؟ شما به زور یک جلسه تشکیل می‌دهید در حالی که قرار بود هر دو ماه یک بار جلسه ساماندهی به مسائل تهران تشکیل شود.

او ادامه داد: من پیش از این گفتم بیایید تهران را آزاد کنیم تا ایران را آباد کنیم. در زمان وزارت آقای آخوندی چقدر حاشیه نشینی کم شده؟ چقدر جلوی مهاجرت گرفته شده؟ چقدر شهر تهران مدرن شده؟ برج‌هایی ساخته شده است که وسطشان فقط یک متر است و اگر زلزله بیاید آمبولانس حتی نمی‌تواند عبور کند.

کواکبیان ادامه داد: من می‌دانم همه این امور به دست وزارت راه نیست اما این وزارتخانه دبیر تشکیل شواری ساماندهی به امور پایتخت را دارد. رئیس این شورا رئیس جمهور است اما وزیر راه، وزیر کشور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیسن رئیس شورای شهر شهردار تهران و … هم عضو این شورا هستند.

او در ادامه با اشاره به افزایش نرخ سکه و نرخ ارز گفت: شما به عنوان وزارتخانه در بحث اجاره‌نشینی و افزایش قیمت سرسام آور اجاره چه پاسخی دارید؟ بیاید با مردم صادقانه صحبت کنیم.

رئیس قوه قضاییه می‌گوید دست‌های مافیا پشت افزایش نرخ است. من می‌گویم چندتا از این مفسدین را در چهارراه استانبول به جوخه دار بکشید تا مردم ببیند که راست می‌گویید.

کواکبیان ادامه داد: ما در تهران آلودگی صوتی، آلوگی هوا داریم و روی دو گسل بزرگ زلزله زندگی می کنیم. تمام این متروها زمان زلزله از بین می رود. آیا وقت مردم ارزش ندارد که در ترافیک تهران هدر شود؟

کارت خواب‌ها نباید سازماندهی شوند؟ معتادان متهاجری در تهران حداقل 24 هزار نفر هستند و در مناطق تهران پخش هستند، چقدر به وضعیت آن‌ها رسیدگی کرده‌اید؟ آیا دستفروشانی که سد معبر می کنند نباید ساماندهی شوند؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید