بازداشت ۳۵ نفر در رابطه با ۷ پرونده بزرگ فساد اقتصادی

    کد خبر :336067

طپلیس جدای از هر پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی که در دستوکار دارد نظارت و رصد کامل داشته و عزم جدی بر برخورد با دلالان، سوداگران و کسانی که فضای عمومی جامعه را متشنج کنند دارند

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با همکاری مقام قضایی تا به امروز ۳۵ نفر در خصوص ۷ پرونده بزرگ سکه، ارز و خودرو بازداشت شده‌اند؛ پنج نفر به زندان معرفی شده و تعداد زیادی دلال نیز به پلیس احضار شده‌اند.

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه سیزدهمین طرح «رعد» در مقر پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد پلیس در مواجهه با اخلالگران بازار سکه و ارز اعلام کرد: در رابطه با ۷ پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی در حوزه های سکه، ارز و خودرو تا امروز ۳۵ نفر بازداشت شده‌اند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد:‌ با دستور مقام محترم قضایی ۵ نفر به زندان معرفی شده‌ و تعداد زیادی از دلالان و سوداگران به پلیس احضار شده‌اند.

وی از کاذب بودن فضای موجود در بازار خبر داد و گفت: از اقدامات این دلالان آن بوده که فضای بازار را به صورت کاذب ملتهب کرده‌اند، خرید و فروش سکه و ارز در کار نیست، اما با رفتارهای متقلبانه‌شان هر لحظه قیمت‌های دروغین را اعلام کرده و فضای جامعه را ملتهب می‌کنند که در همین راستا دیروز تعداد زیادی از این دلالان احضار شده و تذکرات به صورت جدی به آنها ابلاغ شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلیس جدای از هر پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی که در دستوکار دارد نظارت و رصد کامل داشته و عزم جدی بر برخورد با دلالان، سوداگران و کسانی که فضای عمومی جامعه را متشنج کنند دارند، همان عزم جدی که در مسئولین نظام، قوه قضائیه و نیروی انتظامی مشهود است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید