رشد چند برابری استارتاپ ها در کشور

  • آرشیو
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۱۲
    کد خبر :336035

معاون علمی فناوری رئیس جمهور با تاکید بر رشد چند برابری استارتاپ ها در کشور گفت: شرکت های خلاق و دارای ایده مورد حمایت قرار می گیرند.

سورنا ستاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بخش مهمی از حمایت های دانش بنیان در قالب حمایت از شرکت های استارتاپ و نوآور در دست پیگیری است و در این زمینه ما موضوعات مختلفی را برای توسعه استارتاپ ها پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به حضور فعال و پررنگ شرکت های استارتاپی در نمایشگاه الکامپ امسال خاطرنشان کرد: هم اکنون در حوزه صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و شرکت های پشتیبان سرمایه گذاری، شرکت های استارتاپی مورد حمایت قرار می گیرند و از سوی دیگر قوانین مربوط به معافیت سربازی را برای این کسب و کارها فراهم کردیم.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور گفت: تمام تلاش ها برای این است که محیط کسب و کار استارتاپها شکل گیرد و شاهد هستیم که این کسب و کارهای نوپا در سایه کسب و کارهای دانش بنیان در کشور در حال فعالیت هستند و رشد می کنند.

ستاری با اشاره به وضعیت فعلی شرکت های استارتاپ در کشور گفت: شاهد رشد چند برابری این کسب و کارها هستیم و از ابتدای امسال نیز موضوع حمایت از شرکت های خلاق و دارای ایده های نو را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با حضور در نمایشگاه الکامپ از بخش های مختلف این نمایشگاه از جمله سالن استارتاپها و سالن تولید کنندگان گیم بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این کسب و کارها قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید