بی‌خبری از مذاکره با فرهاد مجیدی و حضور دو بازیکن جدید در استقلال

  • آرشیو
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۹
    کد خبر :335928

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: ممکن است خود شخص وزیر ورزش با فرهاد مجیدی مذاکراتی داشته باشد که در این صورت من از این مذاکرات بی‌اطلاع هستم.

امیر حسین فتحی در گفتگو با مهر در خصوص پیشنهاد به فرهاد مجیدی برای حضور در هیات مدیره استقلال گفت: من یکی از اعضای هیات مدیره هستم و در خصوص کم و زیاد شدن اعضای هیات مدیره نمی توانم تصمیم بگیرم. ممکن است خود آقای وزیر با فرهاد مجیدی مذاکراتی داشته باشد که در این صورت واقعا من از آن اطلاع ندارم. اما تا جایی که من می دانم آقای افتخاری عضو هیات مدیره باشگاه هستند و با این حساب تعداد اعضای هیات مدیره ما ۵ نفر است.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص هافبک آلمانی که قرار است جذب این تیم شود گفت: مراحل نهایی شدن قرارداد نیومایر را طی کردیم و به احتمال زیاد امروز با او قرارداد میبندیم و بعد از آن به تمرینات گروهی ما اضافه می شود.

فتحی در خصوص بازیکنان عراقی که گفته می شود مورد نظر باشگاه استقلال قرار دارند بیان داشت: این دو بازیکن عراقی از ابتدا مورد نظر ما نبودند اما چون در تهران هستند قرار شد آنها را ببینیم و اگر مورد تایید شفر قرار گرفتند با آنها وارد مذاکره شویم.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت مرتضی تبریزی نیز بیان داشت: مذاکرات بین دو باشگاه از مجراهای قانونی و رسمی انجام شده و ما باید هماهنگی باشگاه ذوب آهن با خود تبریزی هم مذاکراتی داشته باشیم. روند پروسه انتقال تبریزی به استقلال روند قانونی اش را طی می کند و انشاءالله بعد از بازی با ذوب آهن او نیز به تیم ما اضافه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید