چک‌های مجری تبلیغات محیطی پاس نشده است

  • آرشیو
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۸:۲۷
    کد خبر :335922

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: مبلغ بسیار ناچیزی بابت تبلیغات محیطی از سازمان لیگ گرفته ایم که به خاطر پاس نشدن چک‌هایشان است.

رضا درویش، درباره وضعیت سایپا در آستانه بازی با پیکان تهران در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: خوشبختانه شرایط تیم با توجه به اردوهای پیش فصلی که در اردبیل و رامسر گذراندیم خوب است. سطح آمادگی بازیکنان روز به روز بهتر می شود و امیدوار هستیم بتوانیم پس از پیروزی مقابل سپیدرود رشت که دور از انتظار هم نبود پیکان را شکست دهیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره بازی با پیکان افزود: برد تیم مقابل سپیدرود رشت روحیه تیمی مان را عالی کرده است و امیدوار هستیم در بازی با پیکان که جدال سختی هم خواهد بود نتیجه خوبی بگیریم. بازیکنان جوان و خوبی داریم که می توانند اثرگذاری لازم را برای سایپا داشته باشند.

درویش بار دیگر در خصوص جوانگرایی علی دایی در سایپا صحبت کرد و گفت: هرجا نام علی دایی باشد بازیکنان جوان هم به دنبالش می دوند تا به نوعی بتوانند خودشان را به فوتبال معرفی کنند. همه می دانند هر کجا او مربی باشد جوانگرایی هم هست. آقای دایی خیلی خوب تیم را جوان نگه داشت و نشان داده است با این بازیکنان می تواند نتیجه خوبی هم بگیرد.

وی ادامه داد: تولید بازیکن می کنیم و به سایر باشگاههای داخلی و خارجی می فروشیم. هم درآمدزایی می کنیم و هم نتیجه گیری می کنیم. این هدف را در آسیا هم دنبال می کنیم تا نماینده خوبی برای فوتبال باشگاهی ایران باشیم.

مدیرعامل نارنجی پوشان پایتخت در خصوص احتمال انتقال رضا اسدی به لیگ باشگاهی دانمارک تصریح کرد: او پیشنهاد جدی از اروپا دارد اما تصمیم گیرنده علی دایی است. دایی باید نظر نهایی را درباره او بدهد. دایی نفر آخری بود که در خصوص مهدی ترابی که نیم فصل به پرسپولیس می رود یا علی قلی زاده که به شارلوا رفت اظهارنظر کرد.

درویش درباره اینکه آیا حق رشد بازیکنان خود را از سایر باشگاهها دریافت کرده اند خاطرنشان کرد: هیچ بازیکنی را مفت از دست نمی دهیم. هم باید پول رضایتنامه خود را تمام و کمال بدهند و هم حق رشد خود در سایپا را بپردازند. این موضوع در خصوص ترابی و قلی زاده و سایرین هم رعایت می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا پیگیر مطالبات مالی خود از سوی سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی نخواهند شد تصریح کرد: فکر می کنم کمتر از یک میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی لیگ برتر پول گرفته ایم. وقتی هم پیگیر شدیم آقای بهاروند گفت چک های مربوط به شرکتی که وظیفه این موضوع را بر عهده داشته است پاس نشده و این پول مانده است.

درویش خاطرنشان کرد: وقتی چک های سازمان لیگ نقد نشده چطور می توانیم از آنها پول بگیریم. ضمن اینکه گفته می شود امسال قرار است روند این سازوکار تغییر اساسی کند. واقعا یکی از مشکلات اساسی که در باشگاه سایپا وجود دارد عدم تامین منابع مالی است که باید به ما کمک های قانونی شود و حقمان را پرداخت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید