تصاویر زنده گوگل پیکسل ۳ با بریدگی نمایشگر منتشر شد

    کد خبر :335395

پس از انتشار رندرهای ۳۶۰ درجه از گوگل پیکسل ۳ در ماه گذشته، حالا نوبت به تصاویری زنده از نسخه سفید رنگ این موبایل رسیده است.

بر اساس این تصاویر پنل جلو موبایل از نمایشگری بلند با بریدگی و حاشیه نسبتا بزرگ برخوردار است، اما لبه های نمایشگر نسبتا به نسخه قبلی کاهش پیدا کرده اند.

دوربین سلفی هم که در پیکسل ۲ معمولی بود حالا از دو سنسور بهره می برد که طبیعتا به افزایش کیفیت تصاویر منجر می شود. بین این دو سنسور اسپیکر مکالمه قرار گرفته که به عنوان اسپیکر استریو هم عمل خواهد کرد.


رنگ این نسخه از پیکسل ۳ سفید یکدست به نظر می رسد اما با دقت در تصاویر پنل عقب متوجه تکرار طراحی دو رنگ می شویم که در آن قسمت بالایی و اطراف دوربین و فلاش LED دارای رنگ مات است و بقیه بخش ها به رنگ سفید براق درآمده اند.

نکته جالب اینجاست که علی رغم تغییر دوربین سلفی به دوگانه، ماژول تصویربرداری اصلی کماکان از یک سنسور بهره می برد. با این حال کیفیت آن احتمالا ارتقا پیدا خواهد کرد.

بر اساس شایعات کنونی پیکسل ۳ اکس ال از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. البته بر اساس تصاویر منتشره مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم یکی از گزینه های روی میز است. از دیگر قابلیت های جدید این سری می توان به اندروید ۹ استوک و پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد.

پیکسل های ۳ و ۳ اکس ال احتمالا به ترتیب ابعادی معادل ۱۴۵.۶x۶۸.۲x۷.۹ میلی متر و ۱۵۸x۷۶.۶x۷.۹ میلی متر خواهند داشت.

گوگل هنوز تاریخ رونمایی از موبایل های جدیدش را به صورت رسمی اعلام نکرده اما انتظار می رود که در آبان پیش رو شاهد معرفی سری جدید خانواده پیکسل باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید