اهمیت ساخت بیمارستان در شرق پایتخت

    کد خبر :335254

معاون درمان وزارت بهداشت، به منظور بررسی پروژه ساخت بیمارستان در شرق تهران، از منطقه ۸ بازدید کرد.

در بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از زمین پیشنهادی برای احداث بیمارستان در شرق تهران، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، شهردار منطقه ۸ و مدیر عامل شرکت شهر سالم، حضور داشتند.

در این بازدید، بهمن نوری شهردار منطقه ۸ ، اهمیت ساخت بیمارستان در این نقطه از شهر تهران و خدمت رسانی به مردم شرق پایتخت را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: در نشستی که با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم راهکارهای احداث بیمارستان و تعامل دو جانبه با وزارت بهداشت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار منطقه ۸، تاکید کرد: مردم منطقه برای هر گونه دریافت خدمات درمانی مجبورند به مناطق دیگر بروند که این ترددها برای افراد سالمند که در معرض انواع بیماری ها هستند، هیچ توجیهی ندارد. بنابراین بهتر است در اولین فرصت ممکن برای ساخت یک بیمارستان چند منظوره در منطقه ۸ اقدام کنیم.

در این بازدید، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: هم اکنون بیمارستان طرفه در میدان بهارستان در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در حال خدمت رسانی به شهروندان است بنابراین در زمین هشت هزار متری منطقه ۸ بسیار بهتر و کامل تر می توان به شهروندان شرق تهران خدمات رسانی کرد.

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، نیز با تاکید بر افزایش سرانه های درمانی در شمال و شرق پایتخت، اظهارداشت: ما خواستار مشارکت بخش خصوصی در ساخت این بیمارستان هستیم.

وی، کاربردی تر نمودن فضای پژوهشگاه رویان را نیز از دیگر اولویت های شرق تهران دانست و افزود: شورای شهر تهران آماده همه نوع همکاری برای ارتقای خدمات رسانی به مردم شرق پایتخت است.

دکتر حمد چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم، نیز در بازدید از کلینیک منطقه ۸ درباره برنامه های آتی این کلینیک برای افزایش تخصص های مورد نیاز مردم منطقه صحبت کرد و از مسئولان وزارت بهداشت خواستار اعطای مجوز داروخانه شبانه روزی شد.

جان بابایی نیز وجود دی کلینیک های شبانه روزی در سطح شهر تهران را یک مشکل جدی دانست و از مدیر عامل شرکت شهر سالم خواستار برنامه ریزی در این زمینه شد.

به گزارش مهر، همچنین معاون وزیر بهداشت و هیات همراه در مقبره الشهدای فدک حضور یافتند و با ادای احترام به شهدای گمنام، یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

مجموعه ورزشی شهدای نارمک و کلینیک منطقه ۸، از دیگر مکان های مورد بازدید معاون وزیر بهداشت و دیگر همراهان بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید