خریدهای تراکتورسازی دور از حاشیه بود/ خارجی‌ها تاثیرگذار هستند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۳۰
    کد خبر :335203

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شرایط این روزهای تیم امیدوارکننده است که بازیکن خیلی خوبی را جذب کرده است.

حسن آذرنیا در خصوص وضعیت تراکتورسازی تبریز برای بازی با نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: خوشبختانه هرچه زمان می گذرد میزان هماهنگی تیم هم بیشتر می شود. شرایط تراکتورسازی روبه بهبود است و تمام ارکان باشگاه سر جای خود هستند تا موفقیت حاصل شود.

سرپرست تراکتورسازی تبریز ادامه داد: بازی اولی که مقابل مسجدسلیمان انجام دادیم بازی بسیار سختی بود. گرمای هوا روی عملکرد هر دوتیم تاثیر مستقیم گذاشته بود. اما مطمئن هستم در دیدار با نساجی مازندران می توانیم بردهای خودمان در لیگ برتر را آغاز کنیم.

وی درباره کمبود بازیکن روی نیمکت سرخپوشان تبریزی اظهار داشت: در هفته اول با مشکلاتی روبرو بودیم اما خوشبختانه در حال حاضر بازیکنان خارجی نیز اضافه شدند و با توانایی بیشتری نسبت به بازی با نفت مسجد سلیمان به میدان می رویم. اساس فنی تراکتورسازی با حضور مربی بزرگی همچون جان توشاک تغییر کرده است و بازیکنان زیادی رفته‌اند. یکی از اهدافی که مدیریت باشگاه هم دنبال می کند جوانگرایی است تا در کنار بازیکنان طراز اول بتوانند خودنمایی کنند. فکر می کنم خریدهایی که داشته‌ایم به دور از حاشیه بوده‌اند و هر کدام در پست های خود جزو بهترین و تاپ ترین بازیکنان هستند.

آذرنیا در خصوص بازیکنان خارجی تراکتورسازی افزود: توشاک با نظر خودش انها را انتخاب کرده است. امیدوارم خیلی زود بتوانند خودشان را با شرایط تراکتورسازی وفق بدهند. بازیکنان خوبی هستند که حضور در بالاترین لیگ های اروپایی را در کارنامه دارند و می توانند به فوتبال باشگاهی ایران نیز کمک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تراکتورسازی شرایط خاصی داشت که خوشبختانه خصوصی شده است و مدیر لایقی هم دارد. به این تیم کاملا امیدوارم و تجربه ام می گوید اتفاقات خوبی برایش می افتد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید