بازی با آبروی بازیگر زن با یک تیتر نادرست

    کد خبر :335113

شیوا خنیاگر گفت: من در گفتگو با یکی از رسانه‌ها از مشکلات بازیگری در زندگی‌ام گفتم، اما آن‌ها تیتر زده‌اند که من به زمین و زمان بدهکار هستم. این تیترزدن آن هم زمانی که مصاحبه کننده و مصاحبه شونده به هم اعتماد دارند درست نیست.

وی گفت: من در مصاحبه‌هایم با برخی رسانه‌ها از مشکلاتی که وجود دارد می‌گویم اما آنها حرف‌های مرا به گونه دیگری منتشر می‌کنند.

این بازیگر درباره مصاحبه‌ای که با یکی از رسانه‌ها داشته اظهار کرد: من در گفت و گو با یکی از رسانه‌ها از مشکلات بازیگری در زندگی‌ام گفتم اما آنها تیتر زده‌اند که من به زمین و زمان بدهکار هستم. این تیترزدن آن هم زمانی که مصاحبه کننده و مصاحبه شونده به هم اعتماد دارند درست نیست.

خنیاگر ادامه داد: با چنین تیتری آبروی هنرمند را می‌برند و وقتی کلام یک هنرمند منتشر می‌شود تبعاتی به‌‌ همراه دارد، از آن جمله این است که مردم پس از انتشار با توجه به نگارش آن برداشتی در ذهنشان ثبت می‌شود که شفاف‌سازی درباره آن تاثیری ندارد به عبارتی آنچه در ابتدا در ذهنشان ثبت شد را می‌پذیرند.

وی با اشاره به بی دقتی برخی از مصاحبه‌کنندگان خاطرنشان کرد: برخی از مصاحبه کنندگان در نگارش صحبت‌های مصاحبه‌شونده دقت نمی‌کنند، سپس جمله‌ای از حرف‌ها را تیتر می‌کنند و آبروی فرد را می‌برند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید