دلیل حمایت رهبری از یک موضع رئیس جمهور

  • سیاسی
  • دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۱۶
    کد خبر :335039

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبری (KHAMENEI. IR) با انتشار یادداشتی دلایل حمایت رهبر انقلاب از موضع رئیس جمهور پیرامون بستن تنگه هرمز را در یادداشتی تحلیل کرده است.

به گزارش بازتاب به نقل از جواندر جمع‌بندی این یادداشت آمده که «با نگاهی کلان به مواضع رهبر انقلاب و نیز روش و ممشای ایشان، راز حمایت‌های صریح معظم‌له از مواضع ضداستکباری اخیر دولت روشن می‌شود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اولاً به‌صورت کلی همواره از دولت‌های منتخب و مستقر در جمهوری اسلامی حمایت کرده و بالاترین و بیشترین کمک‌ها را در مسیر پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم به دولت‌ها داشته‌اند. از سوی دیگر مواضع اخیر رئیس‌جمهور در مقابله با توطئه‌گری دولت امریکا، در راستای خواست و مطالبه رهبر انقلاب و نگاه انقلاب اسلامی در مقابل مستکبران و با اتکا به تجربیات گذشته بوده، و از دیگر سو رهبر انقلاب شنیده شدن صدایی واحد در مسائل جهانی و پرهیز از دوگانگی حاکمیتی در مقابل بیگانگان را همواره مطالبه کرده و از چنین فضایی استقبال و حمایت می‌کنند.»

در ادامه این یادداشت بر استمرار چنین رویکردی تأکید شده است: «آنچه در این میان مهم و ضروری است «استمرار رویکرد صحیح» با هدف صیانت از منافع ملی، پیشرفت حقیقی کشور و حل مشکلات مردم است؛ موضوعی که می‌تواند تداوم‌بخش حمایت‌های رهبر معظم انقلاب باشد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید