سازمان لیگ پیگیر طلب ۵۰ میلیاردی باشد

  • آرشیو
  • یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۴۷
    کد خبر :335003

عضو مجمع سازمان لیگ برتر با تاکید بر اینکه دریافت نکردن حق باشگاه ها از فصل گذشته ضعف قرارداد سازمان لیگ است گفت: اگر این قرارداد شخصی بود باز هم قید ۵۰ میلیارد را می‌زدند؟

امیر سلطانی در گفتگو با مهر با اشاره به طلب ۵۰ میلیارد تومانی سازمان لیگ از مجری تبلیغات محیطی فصل گذشته که بخش عمده آن سهم باشگاه ها می باشد گفت: در این قرارداد طرف اول قرارداد که سازمان لیگ است باید پیگیر وصول این مطالبات باشد. این پول فقط سهم سازمان لیگ نیست که از آن بگذرد. بلکه متعلق به باشگاه هاست.

وی افزود: در این وضعیت بغرنج اقتصادی حتی یک میلیارد هم می تواند مشکلات زیادی از باشگاه‌ها را حل کند. باشگاهی مثل استقلال خوزستان کل بودجه‌ای که برای جذب بازیکن و کادر فنی گذشته دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان است. آیا از این ۵۰ میلیارد پولی به ما نمی‌رسید که بتوانیم بخش عمده‌ای از این هزینه را تامین کنیم؟

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: ما می‌خواهیم حق و حقوق مان را از سازمان لیگ مطالبه کنیم اما عملا راهی برای این منظور داریم. وقتی سازمان لیگ از باشگاه ها طلبکار است اهرم فشار برای وصول مطالباتش دارد اما نمی‌دانیم چطور با آن شرکت قرارداد بسته‌اند که اهرم فشاری برای وصول مطالبات شان ندارند. مطالباتی که ظاهرا برای سازمان لیگ است اما بخش عمده آن به باشگاه ها تعلق دارد.

سلطانی گفت: این بار اولی نیست که چنین اتفاق افتاده و برای دومین سال پیاپی است که می‌بینیم تتمه قرارداد که عدد ناچیزی هم نیست وصول نمی‌شود. سئوالی که برای من پیش آمده این است که اگر آقایانی که این قرارداد را بسته‌اند قرار بود یک قرارداد شخصی برای خودشان ببندند آیا باز هم نوع قرارداد طوری بود که ۵۰ میلیارد از آن قابل وصول نباشد؟ به اعتقاد من عملا این امکان وجود ندارد نتوان این مبلغ از یک قرارداد وصول شود مگر آن که در آن قرارداد ضعفی باشد.

وی در خصوص شرایط تیم استقلال خوزستان گفت: شروع خوبی در این فصل داشتیم. ما تیم جوانی بستیم چون پول جذب بازیکنان بزرگ و باتجربه نداشتیم. اما به توانایی بازیکنان و اعضای کادر فنی مان ایمان داریم. در فوتبال دو عامل بسیار تعیین کننده هستند. اول پول و سپس تجربه. اگر شما هر دو را در اختیار داشته باشید که شرایط تان خیلی خوب است. اما اگر هر دو با هم نشد باید لااقل یکی از آنها را تامین کنید. ما در این فصل پول خوبی نداشتیم که به سراغ بازیکنان باتجربه و کارآمد برویم. پس به سراغ فاکتور انگیزه رفتیم و برای این منظور بازیکنانی جذب کردیم که جوان باشند و از فاکتور انگیزه برخوردار باشند.

مدیرعامل آبی‌های خوزستان در ادامه بیان داشت: نسبت به داشته‌های مان تیم خوبی راهی مسابقات کردیم و باز هم تاکید می کنم نسبت به بضاعت تیم امسال نتایج خوبی خواهیم گرفت و به تنها چیزی که فکر نخواهیم کرد سقوط است. انشاءاله امسال بدون داشتن دغدغه سقوط به لیگ یک کارمان را در لیگ برتر به پایان خواهیم رساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید