خطر زمین‌خواران برای اراضی اطراف بزرگراه شمالی کرج

    کد خبر :334912

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: بیش از 11 درصد اراضی پروژه بزرگراه شمالی کرج آزاد شده است.

تقی رضایی امروز یکشنبه هفتم مرداد در بازدید از پروژه آزادراه شمالی اظهار کرد: نگرانی‌هایی در مسیر اجرای پروژه بزرگراه شمالی کرج وجود دارد که یکی از مهمترین آنها اعتبارات است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم برای تکمیل این پروژه اعتبارات ملی جذب کنیم چون با اعتبارات استانی کار به کندی پیش می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت تملک اراضی در مسیر این پروژه توسط سپاه گفت: این اراضی دولتی است ولی تحت تصرف سپاه قرار دارد به همین دلیل در حال رایزنی برای آزادسازی آنها هستیم.

این مسئول توضیح داد: تاکنون ۱۱.۴ درصد اراضی این پروژه توسط راه و شهرسازی آزاد شده است و پیمانکاران در سه قطعه بر روی آن‌کار می‌کنند. مراقبت از اراضی این پروژه بسیار مهم است و نباید شاهد زمین خواری در این رابطه باشیم.

در ادامه این بازدید عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه بزرگراه شمالی کرج پتانسیلی برای تمام استان محسوب می‌شود، اظهار کرد: باید هر چه سریع‌تر برای تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه اقدام شود. البته بخشی از هزینه های تکمیل این بزرگراه را می‌توان از طریق اراضی مستعد کنار آن تامین کرد. در حال حاضر بخشی از زمین‌های این پروژه در اختیار سپاه است که تملک آنها به اعتبار زیادی نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، عضو شورای شهر کرج گفت: تلاش می‌کنیم که فاز اول این پروژه به زودی تکمیل شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید